Weekendbag

Har ikke kjøpt noen weekendbag, men sjekk på ebay:) Der kan du finne mye fint som ikke koster skjorta :)
 
Har ikke kjøpt noe nei. Blir sikkert til at jeg bare bruker noe jeg har fra før :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har funnet ut at jeg trenger koffert! :p Men vi skal være lenge da.

Appen <3
 
Kjøpt denne! Veldig praktisk!! ImageUploadedByBV Forum1407926800.713697.jpg


<3 Venter en liten jente i Oktober<3
 
Har ikke kjøpt noen weekendbag, men sjekk på ebay:) Der kan du finne mye fint som ikke koster skjorta :)
Jeg liker ikke ebay :( får ikke til sånn betalingskonto så foretrekker butikker hvor man betale med en gang eller ta oppkrqv ;)
 
Har ikke kjøpt noe nei. Blir sikkert til at jeg bare bruker noe jeg har fra før :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har bare kjempestore bagger/kofferten eller små vesker, så må ha noe som er en mellomting :)
 
Bruker nok bare en av de vi har hjemme, eventuelt en liten trillekoffert ;) Skal ikke ha så mye med meg på sykehuset.
 
Bruker nok bare en av de vi har hjemme, eventuelt en liten trillekoffert ;) Skal ikke ha så mye med meg på sykehuset.
Jeg har ønsket meg weekendbag i flere år, så skal ha den for å kunne bruke den også ved senere anledninger
 
Bruk paypal? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det er nettopp det jeg ikke får til å lage, kommer ikke videre i stega og da er jeg like langt med betaling :p
 
Jeg har ønsket meg weekendbag i flere år, så skal ha den for å kunne bruke den også ved senere anledninger
Ja, det er jo fornuftig å kjøpe den nå da :) Vi har hytte og reiser en del, så skaffet noen ekstra bagger for noen år siden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte med lycke- bag på salg! Veldig pen og ikke veldig dyr! Vet de selger de veskene på Herkules, på bagorama!
 
Jeg kjøpte meg en BjørnBorg- bag hos bagorama. Den kostet 600kr så kanskje ikke billig, men du og du så kjekk og praktisk.

Jeg kommer til å bruke den mye videre etter sykehusoppholdet.

Samt at det var veldig greit å ha en bag allerede nå til å pakke oppi litt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1408098193.944387.jpgkjøpt meg bag på bagorama idag, tilbud...men litt dyrere enn eg hadde tenkt :p kosta egentlig 900kr, bet 500kr. So no får eg tru eg får plass til det eg ska ha oppi :)


Ipaden min <3
 
Måtte spørre min kjære hva jeg brukte sist. Var visst håndballbagen min :p haha..

Er jo fort en del som skal med da så tipper jeg går for vanlig bag denne gangen og. Så får stelleveska med ting til babyen plass oppi bagen min :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får kikke litt, fant en for to år siden. Som kostet 5-600 kr, men da kjøpte jeg den ikke :( angrer veldig, for den var perfekt :eek:
 
Back
Topp