Weekend turer?

ver0

Forelsket i forumet
Hei alle i hopa! [:D]

Jeg har tenkt å planlegge en litt romantisk weekend tur for meg og min kjære i sommer til en storby. Litt shopping å god mat og avslappningstur[:)]

Men så vet jeg liksom ikke hvor vi bør dra, så da lurer jeg på om dere har noen gode råd om hvor vi burde dra og evt. hvorfor dere syntes det var en bra plass :)

Tenker på sånn, paris, london steder :) ikke syden liksom[;)]

TUSEN TAKK på forhånd :)

Anbefaler Praha og Amersterdam på det sterkeste!! Kjempe flotte byer med masse å finne på! Prismessig er det ikkje så gale heller!

Jeg og min elskede var i København ellers er jo Tallin koselig og har hørt
mye skryt om Roma. Har vært i London,Praha,Stocholm osv og skal
til Krakow nå i mai men det er på jentetur.
Når tenkte dere og dra?

København...
Det vakreste stedet på jord[:D]

Vi skal til Roma i slutten av Mars, må si jeg grugleder meg. Gleder meg veldig til kjærestetid, men gruer meg samtidig veldig til å være borte fra mini[:-]

Men over til deg.... hehe. Jeg vil kanskje valgt en by som ikke er så altfor langt sør, med tanke på varmen. Så tror feks ikke jeg ville valgt Roma på sommerstid.Men hva med Stockholm? Har ikke vært der selv, men syns det virker som en fantastisk fin by. Eller som flere har nevnt København, elsker den byen. Det stemmer som reklamen sier, det er deilig å være norsk i Dannmark [:D]

jeg vil ambefale riga :) og kjøphenhavn er no kjempe fint oxo der hva vi på kjærlighets ferie:)

Reiser 20 mai vi,altså pinsehelga[:D] og vi har leid leilighet

venezia er jo nydelig! Vi dro der da eldstejenta var 5 måneder...
Ikke akkurat en barnevogn vennlig by....
Visste jo at det var kanaler, men at det var såååååå siiiiiiinnsykt mange av dem tenkte vi ikke på!
Eneste barnevogna i hele byen! Ingen av broene var tilpasset vogner/rullestoler.... [:'(]

Men, en nydelig by er det ihvertfall! Og med tanke på at den nok ikke kommer til å være her "for ever"[:(] , så er den verdt et besøk!

Ellers har vi vært på parferie i Stockholm, Amsterdam, Edinburgh, newcastle og København. Kan anbefale dem alle!

Back
Topp