Weekend tur

karro.90

Betatt av forumet
vi har litt lyst å ta en weekendtur og pleie kjærligheten før vi blir foreldre!
Men vi er litt usikre på hva vi skal finne på, noen forslag? Gjerne med noen aktiviteter som passer med gravid mage

Vet ikke om vi tør reise utenlands med tanke på matforgiftning osv..

Skal noen av dere på ferie/tur før termin?

Husk at ikke alle flyselskap tillater gravide å fly etter den og den uka. Og at reiseforsikring ikke trenger å gjelde om du reiser på ferie etter den og den uka.
Spahelg fungerer for gravide, om man får det tilpasset litt. Eller bare å komme seg bort og ta noen netter på hotell er jo deilig.

Vi tar en båttur til København snart.
Ville ikke tatt fly om du et over ule 30.

Var i London fra søndag-tirsdag.. Bodde veldig sentralt så det gikk veldig bra. Har vært der før så hadde gjort alt som man må se og gjøres fra før. Men uansett så var ikke det så viktig nå. Var godt bare å komme seg bort, bo på hotell, spise god mat og gjøre litt andre ting i sitt eget tempo og være kjærester :) reiste med norwegian og de går det å reise med til 4 uker før fødsel. Etter det så måtte man ha med tillatelse fra legen at man er "frisk" nokk. For sikkerhetskyld så tok jeg med Terminbekreftelse fra jordmor så jeg hadde bevis på hvor langt jeg var på vei. Den fikk jeg bruk for når vi skulle hjem fra London og det gikk bra :D

Kommer an på hvor dere bor da, men et spahotell kunne jeg tenkt meg egentlig <3 Som Farris Bad i Larvik eller lignende.

Det vil jeg også anbefale :D var der i helgen og de har en pakke som heter "mom to be" som er tilpasset gravide. Helt fantastisk :D
Den kunne jeg tenke meg å prøve ja!! *drømme*

Back
Topp