weekend opphold på sykehuset.

Storm

Gift med forumet
hei alle dere.
denne helgen har jeg hatt suite på sykehuset.
jeg ble innlagt på fredag. var og skulle gjøre unna noen julegaveinnkjøp da jeg plutselig fikk voldsomme smerter i høyre side av magen.
det bredte seg raskt utover hele magen, og jeg ble varm og kvalm i tillegg.
jeg måtte ha en kamerat av meg til å hente meg, og føle meg hjem. jeg ble bare værre og værre, og klarte nesten ikke å sitte.
ringte 113 og de var på pletten innen 10min. kom på sykehuset og inn på fødeavd. der ble det tatt registrening av hjertelyden og aktiviteten. alt var i skjønneste orden[:)]
tok mange tester og prøver men alle kom tilbake fine.
de ville ikke slippe meg hjem før jeg hadde vært i en UL, så i dag formiddag var jeg inne. alt står bare bra til med den lille bebisen i magen[:D]
smertene i magen er nesten borte og jeg er i fin form. de vet enda ikke hva som var grunnen til disse smertene, men jordmor betryggen meg om at av og til hadde de tilfeller der gravide hadde uforklarlige smerter som bare kom og gikk.
har fått beskjed om å bare ta det helt med ro, og ingen stressing!!
ville dele dettemed dere jenter for å høre om det er andre som har opplevd samme ting?
og forresten så fikk jeg vite hva som ligger der inne og venter på å komme ut til verden[:D][:D]
lille guttn vil komme en gang mellom 27des/ 9 jan. og vil visst ikke bli den store poden[:)]

Så bra at der går bra med deg og gutten din!!!!

Så godt at alt står bra til Storm!!

Hørtes skummelt ut med de smertene altså, så det var godt du ble tatt på alvor! Merkelig at de ikke fant noe, men bra også da!

Så hyggelig at du vet det er en gutt som kommer! Gratulerer!

Sa de at gutten din var liten? Visste de hvorfor?

Klem;m

Så deilig at alt er i orden da, alltid ubehagelig når vi ikke har "kontroll" over det hele!
Ellers sikkert kos å vite at det er en liten gutt som vokser og gjør seg klar for verden der inne [:)] [:)] Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å vite, men er ikke 100 % sikker enda, får se på ul... [;)]

det var bra at det ordnet seg...lykke til videre i svangerskapet[:D]

hei monicacece[:)]
takk skal du ha!, har jo hatt på følelsen av at det var en gutt da. men godt å få det bekreftet. har jo ei jente fra før så da blir det jo spennende å få en gutt[:D]
ikke noe galt med at den er liten, jeg fikk et lite barn sist gang også, han sa til meg at det nok ikke var meningen det at jeg skal bære frem store barn.
han regnet med at hvis jeg fødte til termin ville den ligge på omtrent 3000gr, kanskje litt under. er jo ikke så lite da, akkurat passe liksom[:)]
hadde jo egentlig sett for meg et barn på 4000gr jeg da, siden min familie har tendenser til å få store barn, å spesielt gutter.

er lett å overgi seg til fristelsen av å få vite. denne gan hadde jeg lyst å vite, selv om jeg nesten var litt sikker på at det befant seg en liten gutt der inne[:D]
men da jeg var på den ordinære Ul så ville den slett ikke vise noen ting. hi hi..
men nå var det ikke så vanskelig å se, for selv jeg kunne se det[8D]

Fint at alt er i orden da. Det er jo sånn at noen får små barn...egetnlig er du jo heldig sånn fødselsmessig! Det MÅ jo være verre å få ut en unge på 5 kilo enn en på 3!

Ønsker deg lykke til i tida framover. Kos deg med gutten din! Passet jo perfekt med en gutt når du har ei jente! Hurra!!

Klem, M

så flott at alt stod bra til[:)]

Jeg opplevde noe lignende da jeg var 18 (og jomfru som bare det... ikke gravid i det hele tatt, med andre ord..) [8|]
innlagt forkrampelignende smerter som legene trodde måtte være rier..
[:@]
De fant ikke noe foster eller andre tegn på graviditet..
-det kunne jeg fortalt dem uten alle de testene de tok[:'(]

Godt å høre at alt stod bra til medmor og barn, da [;)]

Lykke til videre!!

Måtte le litt til innlegget ditt Fiorelina.. Er så typisk leger det der!!
Storm - Kjempe bra at alt står fint til med deg og den lille gutten din! Kjempe godt å høre[:D]

Back
Topp