weekend of hell.... veldigt langt!!!

Isolde92

Elsker forumet
Då treffen på Berget hade flugit förbi å vi blev ensamma hemma jag, sambo å Loke, satte jag mig i soffan å där kom näsblodet strömmande, halsont å frysningar.... en förkylning som drog igång... har nok hatt litt mye i det siste..

Trots detta så skulle vi ju till Sälen på vår årliga resa med släkt å venner, det kan man ju inte missa.. speciellt inte då jag bjudit med min brors barn på 12 å 10 år......
Var ganska dålig på torsdagen, samboern kom hem ca 14, då hade jag kastat det som skulle med i plastsäckar (det er ikke sån jag e........planerar/kontrollerar Helena)

Vi drog iväg upp å på kvällen gick jag in til min syster, fick litt vin å vi koste oss.. fredagen fick jag springa på do MÅNGA gånger.... tenkte det var vinet eller så, men jag var ikke sulten å ikke sugen på mer fest, vi drog på After Ski, jag tog en cola.
Sen gick vi in til ett vennepar som var med, de hade sina 2 stora pyreenerhundar med sig. Jag er allergiker, men har hatt hund å mött dessa flera flera gånger utan problem, men jag blev så kvalm då jag var där, att jag måtte gå ut.
Ola kom etter med Loke å då han skulle hente nyckeln som min brors dotter hade skulle jag hålla Loke i fanget så var jag sååååå nær på vei ned i bakken, besvimte nesten....... det var ekkelt.

Lade mig i sengen inne, der ble jag kan en si... 2 dyner, ullklær, varmtvanns flasker å jag frøs, jag frøs så jag trodde jag skulle bli gal. Jag låg å ropa, klæ på Loke det er så kallt... hahahahaha....
Ble ju helt kaos i hytta då samboern plutselig fick 3 barn å mat att laga.... ca 19 ser jag in i stua å der sitter Loke halvt sovande mitt på gulvet........
Slenger han i pysjen å legger han på min arm, han somnar genast. Etter en halv timma så vaknar han å är helt glohet å hade panik, ja, då hade han nesten 40graders feber.......

Innan paraceten virket så var han nesten borte for meg, han kastet opp å var helt i panik, sen drøjde det 'tack gode gud' ikke lenge innan han begynte å pluddre å le igen [:)]
Natten var ikke helt gøy, samme feber igen sånn ca 2, sen fick han mageknip ca 5 å sovna kl. 6..... Man kan ju bare si, vad en mor orkar då barnet blir sykt altså........

Han var ikke helt i form dagen etterpå, ikke mor heller, men kl. 16 gick jag meg en liten tur.
Fick i meg litt mat å så var vi inne allihop hos min syster på kvelden. Han hade ca 39 igen runt halv 7, men vi gav en paracet så var han blid å god hel kveld å sov hel natt.

MEN då begynte far å kaste opp å mor å gå på do... far ble bra ganska direkt (tack gode gud, ellers hade jag haft 2 barn å syk selv.... [;)][;)][;)] sorry Ola)

Mina foreldrer kom opp å hjelpte oss å de andra barna att packa idag, så var det en LAAAAAAAAANG vei hjem... jag sitter fortsatt på ringen, Loke har ca 38 i feber å pappa er sliten. Han blir hjemme imorgon!! Herligt!!!

Nå skal jag hoppa i sengen å holde puten hårt, håper jag mår bedre i morgon!!!! OG HÅPER enndå mer att LOKE mår BRA!!!

Natta

God bedring!

ORIGINAL: Solvit

Huff for en helg. God bedring alle sammen!

ORIGINAL: maoam

God bedring!

Huff, vennen! Vet akkurat hvordan dere har det... Virker som at Christian er den eneste som har sluppet unna av oss [&:]
Mille har ikke kastet opp i dag, tak gud for det, men i natt var feberen 40 og det har vært gråting konstant... Ingenting trøster! Ikke spiser hun, men får i seg litt eplejuice med vann da! Vil ikke ha noe mat i det hele tatt! For no dritt!! Har jo holdt på siden torsdag nå, så klokken 11 skal vi til doktoren! Har aldri sett ungen så slapp jeg........  Får håpe trollungene våre  (+vi) blir friske snart! Må jo sees før juleferien starter [:)]

ORIGINAL: Solvit

Huff for en helg. God bedring alle sammen!

ORIGINAL: leonmamma

Tck jenter, det är ikke helt bra her, nå har jag fått migrenen som jag ikke haft sen innan jag ble gravid [:(]
Samboern er hjemme så det er gott, Lokemannen fyller sina bleier GOTT kan man si.. hoster å har ont i halsen som det kan virke...
Fick i han litt gröt idag å jag har behållt min frukost, så förhåpentligvis er vi på bedringens vei [8|]

God bedring

Back
Topp