Zera Forumet er livet 25 Apr 2010 #1 dette er da den nye morsome tingen her i huset.. Hyler og ler om hverandre.. hehe Er ikke lenge hu henger sånn bare så det er sagt[8D] Og om dere snur skjermen, så ser det ut som Tuva danser ballett[8D]
dette er da den nye morsome tingen her i huset.. Hyler og ler om hverandre.. hehe Er ikke lenge hu henger sånn bare så det er sagt[8D] Og om dere snur skjermen, så ser det ut som Tuva danser ballett[8D]
S Snapsy Betatt av forumet 25 Apr 2010 #2 hehe...ser ut som om hu har det moro ja!!! Herlig![:D][:D][:D]
Zera Forumet er livet 25 Apr 2010 #3 JEG hadde ikke likt om noen tok å løftet meg etter anklene.. (ikke at noen hadde fått det til[8|]) Men Tuva synest tydligvis det er stor stas[:)]
JEG hadde ikke likt om noen tok å løftet meg etter anklene.. (ikke at noen hadde fått det til[8|]) Men Tuva synest tydligvis det er stor stas[:)]
Babelle Forumet er livet 25 Apr 2010 #5 Hehe, gøy å dingle feil vei ja, det er populært her i huset og [:D] Ser ut som om hun koser seg ja, så søt [:D][:D]
Hehe, gøy å dingle feil vei ja, det er populært her i huset og [:D] Ser ut som om hun koser seg ja, så søt [:D][:D]