weeeeeeeeeee!

ORIGINAL: Nesing

Å, snuppa mi, denne gangen er det VIRKELIG din tur! Her krysser vi det som krysses kan for at du får et fint svangerskap på åtte måneder fremover !

Håper så veldig det endelig er din tur!

Store, glade klemmer fra oss to [:)]

 
Tusen Takk kjære Nesing!
du har fulgt meg i tykt og tynt du [:D]
 
og tusen takk til alle dere andre også! er så godt å kunne dele både sorger og gleder med noen som forstår [:)]
 
smurfeklem [:)]
 
Så kjekt å høyra, då håpe eg at spiro klamre seg fast bleiesmurfen[:)]
Gudd løkk[:D]
 
ORIGINAL: hegemw

gratulerer så mye , nå håper jeg den virkelig sitter altså. skal krysse alt jeg har.
lykke til
 
ORIGINAL: hegemw

gratulerer så mye , nå håper jeg den virkelig sitter altså. skal krysse alt jeg har.
lykke til
 
ORIGINAL: raja10

GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE 
Krysser alt jeg har for deg og håper at alt går bra denne gang. Du fortjener virkelig det !!
signerer!
 
ORIGINAL: Nesing

Håper og tror alt fremdeles er bra med din lille spire, Bleiesmurfen min! Du er jo 4 + 3 i dag, den "magiske" dagen fra sist gang. Men det glemmer vi nå, for denne gangen går det bra, enkelt og greit!

Tenker masse på deg og gleder meg på dine vegne! [:)][:D]

 
4+3 i dag ja, og det er liksom den magiske grensen [&:] 4+3 og 4+4, så det er nervepirrende dager [8D]
men det er ingen tegn på at det ikke skal gå bra foreløbig i alle fall [:D]
fortsatt positiv test, og det eneste som kommer ut ellers er crinonen [&:] (som i seg selv gjør meg overnervøs fordi jeg stadig kjenner at det kommer noe ut [8D])
 
jeg håper så inderlig at det er min tur nå [:)]
 
du er god du Nesing! [:)]
 
selvsagt er det din tur nå bleiesmurfen. jeg krysser alt jeg har for at den fester seg nå altså.
 
 
Vet du hva bleiesmurfen, jeg har skikkelig troen på at det er din tur denne gangen (dessuten har jeg allerede kramper i både tær og fingre etter all denne kryssingen for deg de siste dagene[;)]) Du fortjener dette så utrolig masse, denne gangen SKAL det gå bra. Basta bom.. Du får ta det med ro, ligge med beina høyt og bare kose deg, ikke noe stress på deg!!!!! [:)]
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, Bleiesmurfen, nå ble jeg glad!!!  

GRATULERER, VENNEN!!!

Denne gangen SKAL det gå bra! [:)][:)][:)]
 
Gratulerer så masse!!!!!!!  [:D][:)][:D]
 
Håper så inderlig det går bra bleiesmurfen
 
tuuuusen takk jenter! [:)]
 
rørende at "Gust" krysser bena for meg når han går da [:D] det er gutten sin det! [:D]
kjenner at et ørlite håp kommer snikende [:)] tenk om... åh....
 
ORIGINAL: Becky87

Så kjekt bleiesmurfen. Jeg skal krysse alt jeg har for deg. Noen ganger er jeg nesten litt glad for at jeg ikke har blitt gravid, for det å miste er nok mye verre enn å ikke greie det med en gang. Jeg under deg virkelig at denne spiren holder seg fast i 9 måneder...[:D]
 
[:D][:D]Gratulerer såå masse med spire i magen[:D][:D]

Denne gangen går det nok bra skal du se[;)]

Lykke til videre[:)][:)][:)]
 
4+4 i dag, så nok en magisk grense er nådd! [:)]
alt er fortsatt bra, er tilogmed småkvalm i kveld [8D][:D]
 
Jeg krysser også alt for deg Bleiesmurfen! Nå er det jammen din tur. [:)] 
 
XXXXXXX....så spennende...håper alt går vell og jeg regner med du holder oss oppdatert....
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, Bleiesmurfen, nå ble jeg glad!!!  

GRATULERER, VENNEN!!!

Denne gangen SKAL det gå bra! [:)][:)][:)]
 
Det er jo så utrolig moro at det har klaffa igjen!!!!
 
GrATULERER MASSE!!!!
 
Håper den lille klorer seg fast nå!!!!
 
takk, takk! [:D]
 
sitter her småkvalm med spreng i pupper, men nyter hvert sekund [:D]
og er lykkelig for hver dag som går! 4+5 i dag, og over første kritiske stadie [:)]
 
ORIGINAL: Pastella

Det er jo så utrolig moro at det har klaffa igjen!!!!
 
GrATULERER MASSE!!!!
 
Håper den lille klorer seg fast nå!!!!

 
Takk for det Pastella! [:)]
 
og tenk at Krisander snart er ett år! [&:]
 
Back
Topp