weeeeeeeeeee!

bleiesmurfen

Elsker forumet
har ikm i dag, og kunne selvsagt ikke dy meg i går [8D] 
(jepp, jeg heter bleiesmurfen og jeg er testoman [&:])
 
hadde ingen tro på noe, og gikk i dusjen mens jeg ventet på testresultatet. og jammen var det to streker på billigtesten da jeg kom ut [8D]
da måtte selvsagt en CB dobbeltkontrollere [:D] og joda, et vakkert blått kryss ble det [;)]
og jammen var to nye tester positive i dag også [:D]
gikk innom legen og fikk det bekreftet der også (med tanke på historikken min er det greit å få det bekreftet i journalen, med tanke på videre oppfølging)
 
så da er jeg i gang med albyl-e og crinone (progesteron gèl) og håper VIRKELIG at den sitter denne gangen! [&:]
er en utrolig følelsesmessig berg og dalbane dette [&o]
 
 
kryss fingrene for meg a jenter [;)]
 
 
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, Bleiesmurfen, nå ble jeg glad!!!  

GRATULERER, VENNEN!!!

Denne gangen SKAL det gå bra! [:)][:)][:)]

 
Signerer denne har kjønt at du har hatt det vanskelig innimellom, men vi er nok flere som har SA bak oss, men nå må den jo endelig sitte for deg også.
 
krysser alt jeg har åkrysse for deg nå Bleiesmurfen[;)]
 
Wiiiii[:D] Jippi[:D] Har virkelig tro på det denne gangen, gratulerer, snuppa[:D] Krysser alt jeg klarer å krysse for dere[:)]
Klemmer fra Litolus og sjefen[:D]
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, Bleiesmurfen, nå ble jeg glad!!!  

GRATULERER, VENNEN!!!

Denne gangen SKAL det gå bra! [:)][:)][:)]


sign! [:D]
 
HURRAY BLEIESMURFEN!!!!!!!!!!! Var det noen "obs'er" ute å fløy denne måneden også eller[:D][;)] Nå krysser jeg virkelig fingrene for at spiren klorer seg fast. Det fortjener du nå.. Så bleiesmurfen jeg skal krysse fingre og tær i 9 mnd fremover nå. Denne gangen MÅ DET VÆRE DIN TUR!!!!!!masse masse lykke til!!!!!!
 
gratulerer så mye , nå håper jeg den virkelig sitter altså. skal krysse alt jeg har.
lykke til
 
jippi , hurra ,[:D] gratulerer sååååå mye bleiesmurfen[:D]
 så fantastisk . denne gangen skal den sitte, så prøv å slappe av selv om du engster deg [:D] dette er så velfortjent . masse masse lykke til
 
Gratulerer såå mye!!! Krysser fingre for deg.


Må spørre hva albyl-e og crinone hjelper deg for? Bare nysgjerrig. Er det for å holde på spiren eller noe slikt?
 
ORIGINAL: Sarah

HURRAY BLEIESMURFEN!!!!!!!!!!! Var det noen "obs'er" ute å fløy denne måneden også eller[:D][;)] Nå krysser jeg virkelig fingrene for at spiren klorer seg fast. Det fortjener du nå.. Så bleiesmurfen jeg skal krysse fingre og tær i 9 mnd fremover nå. Denne gangen MÅ DET VÆRE DIN TUR!!!!!!masse masse lykke til!!!!!!

 
he-he... vet du, vi ga opp det der "forsiktig nå" prosjektet vi, og ble enige om at "skjer det, så skjer det" - og så skjedde det [:D]
 
 
og tusen takk til alle dere gode jentene mine! [:)]
 
smurfeklem [:D]
 
så kjekt!
krysser fingre og tær og det som er [:D]
masse lykke til!
 
ORIGINAL: TonjeJenta

Gratulerer såå mye!!! Krysser fingre for deg.


Må spørre hva albyl-e og crinone hjelper deg for? Bare nysgjerrig. Er det for å holde på spiren eller noe slikt?

 
bare spør [:D]
jeg har vært under urtredning fordi jeg har mistet så mange ganger, men de finner ikke noe "feil" verken i livmora eller på blodprøver.
standar behandling er da albyl-e som er blodfortynnende, og som skal forhindre evt blodpropper i morkaka som kan gjøre at spiren dør, og crinone som er progesteron gelè som settes vaginalt. dette som hormonstøtte til det viktige hormonet progesteron som gjør at mensen ikke kommer [:)]
 
de vet ikke om det er blodpropper eller progesteronmangel som gjør at jeg mister, men det er det eneste de har å tilby av behandling på dette tidspunktet. og jeg vet mange har prøvd det med hell [:)]
 
(Crinone er forresten det man får når man setter inn egg ved IVF behandling også)
 


YEJJ!!! Gratulerer sååå masse bleiesmurfen! Håper også virkelig det går bra denne gangen!

Gleder meg til å følge deg!
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, Bleiesmurfen, nå ble jeg glad!!!  

GRATULERER, VENNEN!!!

Denne gangen SKAL det gå bra! [:)][:)][:)]
 
 GRATULERER!!!! [:D] Kjempe koselig å høre, såååå fortjent!
Denne gangen skal det gå BRA! Prøv å slapp av med den tanken! Ønsker deg lykke til! [:)]
 
GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE 
Krysser alt jeg har for deg og håper at alt går bra denne gang. Du fortjener virkelig det !!
 
ORIGINAL: raja10

GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE 
Krysser alt jeg har for deg og håper at alt går bra denne gang. Du fortjener virkelig det !!
 
ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: TonjeJenta

Gratulerer såå mye!!! Krysser fingre for deg.


Må spørre hva albyl-e og crinone hjelper deg for? Bare nysgjerrig. Er det for å holde på spiren eller noe slikt?


bare spør [:D]
jeg har vært under urtredning fordi jeg har mistet så mange ganger, men de finner ikke noe "feil" verken i livmora eller på blodprøver.
standar behandling er da albyl-e som er blodfortynnende, og som skal forhindre evt blodpropper i morkaka som kan gjøre at spiren dør, og crinone som er progesteron gelè som settes vaginalt. dette som hormonstøtte til det viktige hormonet progesteron som gjør at mensen ikke kommer [:)]

de vet ikke om det er blodpropper eller progesteronmangel som gjør at jeg mister, men det er det eneste de har å tilby av behandling på dette tidspunktet. og jeg vet mange har prøvd det med hell [:)]

(Crinone er forresten det man får når man setter inn egg ved IVF behandling også)


Tusen takk for info [:)].
Med så mange jenter som sender deg gode vibber, MÅ jo dette gå bra. *klem*
 
Back
Topp