Weeeeeeeeeee!!!! *link til prospekt* OPPDATERT

Nepomuk

Elsker forumet
Nå har vi lagt inn bud på en av disse leilighetene:

http://www.nydalbygg.no/dokumenter/FINAL_prospekt_9-rekken_13.01.09.pdf?nydal=b64167d4fa3c0b1cd56a6aa3a3b6a2c0

Det er i samme boligfelt som vi bor i allerede, bare i motsatt ende og mye større [:D] De er ikke ferdige med disse rekkehusene ennå, og siden vi bor greit her vi bor inntil videre passer det veldig fint... Har lagt inn bud på den ytterst til venstre på 3.090.000, men den er egentlig ikke lagt ut for salg ennå. (Den er helt nederst til venstre i oversiktsbildet, vi bor nå helt til høyre i de hvite leilighetene lengst til høyre i bildet) De har visst tenkt å legge på prisen på disse når de i rekke 2 er solgt... Har frist til i morgen kl 16. *håpehåpehåpe*

Og Mathel, hvis du er innom: Hysj.... [8D][;)]

Og Lanolotte: Kjenner du igjen huset oppe til venstre på første bildet...?

[hr]


De har akseptert budet [:o] Hjelp!!! [:D][&:] Nå skal vi tenke litt til i morgen for de hadde også noen betingelser i forhold til overtagelsestidspunktet. Nå ville de gjøre ferdig den rekken vi er interessert i først, så da blir det i såfall flytting noen mnd før enn vi hadde tenkt... Men tror nok vi går for det. [:D] da blir vi skikkelig minusmillionærer [&:]
 
WOW!
Der ville jeg ha bodd gitt....
Kanskje de skal bygge helt like hus med helt lik utsikt her borte også?[8|][8D]

Skal krysse fingre, armer, bein og tær for dere jeg[;)]
 
Ja, det er veldig fine leiligheter [:)] Begynner å merke plassmangelen her vi bor nå etter at vi har blitt 4... Og her har vi kun 2 soverom, så det skal bli deilig med noe større!
 
dn va kjæmpefin:) lykke til:)
 
ORIGINAL: Nepomuk

Nå har vi lagt inn bud på en av disse leilighetene:

http://www.nydalbygg.no/dokumenter/FINAL_prospekt_9-rekken_13.01.09.pdf?nydal=b64167d4fa3c0b1cd56a6aa3a3b6a2c0

Det er i samme boligfelt som vi bor i allerede, bare i motsatt ende og mye større [:D] De er ikke ferdige med disse rekkehusene ennå, og siden vi bor greit her vi bor inntil videre passer det veldig fint... Har lagt inn bud på den ytterst til venstre på 3.090.000, men den er egentlig ikke lagt ut for salg ennå. (Den er helt nederst til venstre i oversiktsbildet, vi bor nå helt til høyre i de hvite leilighetene lengst til høyre i bildet) De har visst tenkt å legge på prisen på disse når de i rekke 2 er solgt... Har frist til i morgen kl 16. *håpehåpehåpe*

Og Mathel, hvis du er innom: Hysj.... [8D][;)]

Og Lanolotte: Kjenner du igjen huset oppe til venstre på første bildet...? Jeg sover jo i det vinduet man ser der når jeg er i Bergen, morsomt...[:)][:)][:)]


 
Krysser fingrene for dere, er veldig glad for å vokst opp der jeg[:)][:)][:)]Hadde jeg bodd i Norge så hadde vi bodd i det området der[:)][:)]
 
hvis dere slår til så skal dere vite at minusmillionærer finns det flere av her inne ;)
 
ORIGINAL: Didooo

hvis dere slår til så skal dere vite at minusmillionærer finns det flere av her inne ;)


Hehe, ja... Vi er det jo allerede, men nå blir det ganske mye mere gjeld. Uæææ.... [:o] Må vel sikkert omprioritere litt på forbruket vårt, men det skal nok gå [;)]
 
Så utrolig bra da[:)][:)][:)]Kjemoe spennende[:)]
 
Så bra da!!!
Ser superflott ut[:D]
 
Da blir vi rekkehuseiere i slutten av september [:D]

 
ser jo kjempe fint ut, lykke til!! minner litt om vårt rekkehus bare at vi har et soverom oppe og bad bare nede. 
 
Gratulerer så masse, ikke lenge til September[:)][:)][:)]
 
Å, nei.... fikk mld av Magnus nå, og banken måtte ha en oppdatert verdivurdering av den boligen vi bor i nå før de kunne gi lån. Fikk først ja via nettet... Uff [&o] Nervepirrende dette her! Har virkelig lyst på dette rekkehuset.
 
å nei..., krysser fingrene for dere
 
Back
Topp