weeeeeeeeeee...har vært på ultralyd!!!!!

LilleMusMei

Forumet er livet
da kommer jeg akkuratt hjem fra ultralyd! noe så fantastisk spennede!
hun målte min lille spire til 9uker og 4 dager. perfekt etter termindato sa hun.
nurket hadde både armer og ben og lå der å sprella litt med bena og viftet med armene. ååååhhhhhh noe så nydelig å se åsså er den bare sååååå vanvittig liten egentlig. litt større enn en rosin sa hun. hehehe

hjertet slod så det så ut som om det skulle ta helt av inni der. hehe så liv var det ihvertfall! en utrolig gøy opplevelse og bekreftelse.

vil annbefale alle på det vermeste til å ta en tidlig ul. utrolig hvor mye lille spiren på 9uker er utviklet!

jeg var hos Kari som er jordmor og tar ul privat på Bryne.
fikk 2 bilder av nurket + timen og betalte 400,-
og JA det var værdt hver en krone [:)]

Å så kjekt! Kommer nok til å vente jeg da, men det er jo helt fantastisk[:D]

ÅÅÅÅÅÅååååååh... så spennende... Jeg gleder meg,jeg gleder meg,jeg gleder meg til oooooonnnnsssdddaaaaaaaag[:)]  Da skal vi på UL i stavanger..[8D]

kjempe spennende!! [:D] Utrolig hvor mye en kan se så tidlig! Gleder meg kjempe masse til jeg skal på UL. 2+2 uker igjen! hehe

Åh, det hørtes ut som en fantastisk flott opplevelse! Nå er det rett før jeg slenger meg i bilen og kjører til bryne og får time hos henne på flekken [:)]!! Patience, patience..

ååh så gøøøy!!![8D][8D] vi skal når det er 10+1..blirspennende, en uke til...nå gleder vi oss mer,litt greit å vite hva en ser lissom!!!;)

så flott at alt stod bra til!! [:D] det er så herlig å se de søte små!! [:D] gleder meg noe helt sinnsykt til å se vår drue igjen! hihi [:D] 2+1 uker igjen nå!!

Så spennende! Jeg skal på UL på tirsdag (om en uke) kl 14.30. Da er jeg omtrendt like langt som du er nå. Gleder meg veldig, men kommer nok til å være rimelig sjelven før vi kommer inn der...

Hadde ikke tenkt meg på noen tidlig ultralyd, jeg, men blir temmelig fristet når jeg leser disse innleggene. Går dere på tidlig UL for å se at fosteret lever eller handler det også om diagnostikk i forhold til for eksempel Downs?

Kan tenke meg det var en flott opplevelse ja!! Og nå ble jeg så inspirert at jeg måtte bestille time jeg også. [;)] Så flott at alt så bra ut med den lille spiren din. [:)]

ORIGINAL: Katla

Hadde ikke tenkt meg på noen tidlig ultralyd, jeg, men blir temmelig fristet når jeg leser disse innleggene. Går dere på tidlig UL for å se at fosteret lever eller handler det også om diagnostikk i forhold til for eksempel Downs?

kan ikke oppdage noen form for diagnoser, som downs når det er så tidlig i svangerskapet. det kommer senere.
men en ser et hjerte som banker helt vannvittig og det er jo tegn på at det er liv :D så der en armer å ben, men ikke tær og fingrer. ser også noen rom i hodet som skal være der. :D alt det andre kommer senere.
så i sin helhet var det bare for å få en betryggende beskjed om at det var liv og en bekreftelse på at jeg var gravid :D nysjerrighet kalles det :D

Back
Topp