weeeeee

Dette forumet skulle nesten ligget på toppen, så mye krangling som det har vært de siste dagene [:D]

kan man klage på sexlivet her inne[:D]

ja jeg vil høre om sexlivet ditt [:D][:D] klag i vei.... skal jeg gi deg ideer jeg om hva du kan gjøre bedre[:D]

ORIGINAL: nistelin

kan man klage på sexlivet her inne[:D]

Klag på det dere vil så lenge dere ikke går til personangrep [;)]

Så bra dere er fornøyd forresten!

Sexlivet mitt blir personangrep, men da på samboeren min[:D]
Han vil ikke skade babyen... men hallo, der er jo til som skal til for å få ho ut[:@]

Kjempefint at dette forumet kom, håper de fleste kranglene blir her inne, blir litt koseligere da[:D]

ja du har fått nok mark du, se på den magen du har fått av all den sexen... knip att du[:D][:D]

John Blund er død!! Jeg tok knekken på han for ei tid tilbake da han nektet å komme på besøk til meg. Så han mannen på tv som gir seg ut for å være John Blund.. en ting kan jeg si til han BUG OFF!!! John Blund må være død!

ei hårete bikkje? nei takk.. du kan få gleden ettersom du var så snill å tilby den:)

Jon Blund suger.......og Morpheus suger for han er ansvarlig for alle drømmer og han gir meg bare mareritt om dagen

Leser du Sandman Bast? Trodde nesten det bare var meg jeg.
<--- Litt tegneserie nerd

så bra at du har gjort opp ett bål til meg:) var litt kald skjønner du... dette er et krangle forum ikke sånne snille tjenester[:D]

sender en larve til å begynne med jeg toveli6 (aha nå skjønte jeg forkortelsen av nicket ditt tovelikerseks blir det[:D]) ettersom det er så lenge siden mene jeg:)

nei jeg vet er egetlig litt for smart for alle dere innpå her[8|] skyld på 76 du[;)] jo altså nå er det litt lenge siden du hadde sex så da må man begynne forsiktig, altså med en larve også kan du få gå opp i str etterhvert.. hvis ikke kommer du til å bli sprengt hehe

Ehh... begynner å lure på om jeg kanskje lider av et snev av nymfomani[8D] Ser at jeg ikke skal klage på sexlivet... det er bare to dager siden sist, men dagene er utrolig lange og det er jo et fint tidsfordriv[:D]

Back
Topp