Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
John Blund er død!! Jeg tok knekken på han for ei tid tilbake da han nektet å komme på besøk til meg. Så han mannen på tv som gir seg ut for å være John Blund.. en ting kan jeg si til han BUG OFF!!! John Blund må være død!
sender en larve til å begynne med jeg toveli6 (aha nå skjønte jeg forkortelsen av nicket ditt tovelikerseks blir det[:D]) ettersom det er så lenge siden mene jeg:)
nei jeg vet er egetlig litt for smart for alle dere innpå her[8|] skyld på 76 du[;)] jo altså nå er det litt lenge siden du hadde sex så da må man begynne forsiktig, altså med en larve også kan du få gå opp i str etterhvert.. hvis ikke kommer du til å bli sprengt hehe
Ehh... begynner å lure på om jeg kanskje lider av et snev av nymfomani[8D] Ser at jeg ikke skal klage på sexlivet... det er bare to dager siden sist, men dagene er utrolig lange og det er jo et fint tidsfordriv[:D]