Weeeee!!!! (jobbting, happy joy)

Escuro

Forumet er livet

Torsdag begynner jeg i jobb :D Har fått noen smakebiter på hva jeg kan forvente da. Var oppom der i går og i dag, skulle egentlig bare være en times tid og hilse på folk og se meg rundt, men ble ganske oppslukt når jeg først kom opp dit. Har begynt å sette meg inn i systemene allerede, og har installert et par laptoper :) KLØR etter å komme igang og begynne!

I dag var det noen som hadde kake med seg, så da fikk jeg den glimrende ideen å lage verdens beste brownies (som jeg selvsagt har oppskrift på) og ta med på jobb torsdag, så jeg kan lokke hele avdelingen ut i gangen og hilse skikkelig på de. Moahaha :D Hihi! Alle virker kjempekoselige der oppe, og jeg føler meg litt satt ut over at jeg har klart å få den jobben. Føler meg som en dum blondie og trenger jo å friske opp det aller meste av datakunnskapene mine, men det ligger jo mye begravd et eller annet sted i hodet mitt. Må bare hente det frem ;)

Enig med Troningsen :)

men bare av nyskjerrighet, kas kompetanse har du på data da??
eg er sikker på at du får all kunskapen din ut i fingerspissene med det samme du begynner igjen!

Haha, jeg har sikkert skremt livskiten av dem allerede :D I går snakket jeg med ene kollegaen og sjefen min, og spurte dem om kleskoder og slikt. Hadde på meg en svar nøytral bukse. Og så sa jeg at jeg måtte nok ut på shoppings, og da lurte sjefen på hvorfor jeg måtte handle, for det jeg hadde på meg var veldig passende, og alt var liksom tillatt der oppe. Begge de andre gikk i jeans.

Da flekket jeg opp genseren og toppen bare for å demonstrere at jeg MÅTTE handle, for jeg gikk fremdeles i mammabukser... flaut! Skyldte på at jeg ikke ble kvitt alle kiloene etter graviditeten (mens sannheten er jo at jeg ble kvitt alle kiloene og litt til, men spiste dem på meg igjen.. moahaha!)

Klypa: Jeg er utdannet innen it. Tok CCNA-studiet da jeg gikk gravid med eldstemann. CCNA er kort fortalt programmering av routere, design av nettverk og diverse annen vedlikehold av software og hardware. Har også jobbet hos en bredbåndsleverandør som teknisk konsulent på kundeservice Hjulpet folk med nettverksproblemer og diverse annet. Var der jeg møtte faren til Milan :)

Så spennende!!! Og lurt med kake - alle liker jo det ;) Masse lykke til!! :)

Oh, visste ikke at du var datanerd, Escuro! Jobben går nok kjempebra :D Haha, ser for meg deg dra opp genseren for å vise buksen :p Nice  move ;)

Lykke til på torsdag :D

LIKER!!!!
SÅ GODT Å HØRE!!!!!!
MASSE MASSE LYKKE TIL SNUPPA :)

Det kommer til å bli sååååååååååå bra!

Deilig å komme ut i jobb igjen:))) Og ingenting er jo bedre enn at det er en jobb du virkelig brenner for.

Mennnehh... hvordan går det med helsen da (les: nakken..)..??

lykke, lykke til! :) jeg kjenner forresten hun som fikk jobben på foto knudsen du var på intervju på, hehe :) må være den samme jobben.. jeje :)

Grattis Grattis. Det var velfortjent snuppa

Takketakk alle sammen :D Og godt å se deg innpå her igjen, bettand :D

Nakken er bedre. Langt fra helt bra, men har 6 timers dager og det nærmer seg helg uansett, så håper og tror det går rette veien. Har iallfall klart meg uten nakkekragen i går og i dag. Skuldrene har stivnet i musklene, så har fått henvisning til fysio men ikke giddet bestille ennå :P 

Nå skal jeg bake kake :D Må ta det før samboern kommer hjem, ellers spiser han den vel opp :P

Back
Topp