Weeee PANIKK

*Snoopy*

Forumet er livet
Svigermor er blitt syk [:'(]Hvordan skal det gå når hun lille har vært oppi henne da?Bør eg holde henne helt unna henne eller hva?Er KJEMPE redd for at hun skal bli syk [8|][&:][&:][&:][&:]

Off så kjedelig. Tror nok eg ville holdt henne litt borte fra henne da. Viss du ammer så får hun gode antistoffer fra deg. Forstår at du er redd for at hun skal bli syk, eg er kjempe redd for at jenta mi skal bli syk...

jeg tror jeg ville holdt henne vekke fra svigermora di til hun blir frisk igjen...ikke noe kjekt når disse små blir syke...

Svigermoren din skjønner sikkert at du ikke vil at ho lille skal bli syk så bare si det på en pen måte til ho så går det nok bra! Jeg ville i alle fall holdt ho vekke så lenge jenta er så lita enda

ORIGINAL: agni

Off så kjedelig. Tror nok eg ville holdt henne litt borte fra henne da. Viss du ammer så får hun gode antistoffer fra deg. Forstår at du er redd for at hun skal bli syk, eg er kjempe redd for at jenta mi skal bli syk...

Ammer ikke [:(]Men får bare holde henne unna henne da så satser vi på det beste,hun var bare snufsete igår da ingen feber eller noe sånn men merket hun lille var blitt tett i nesa igjen (hun var det etter fødselen pga fostervannet hun hadde svelget) så satser på hun allerede ikke har fått det da

Back
Topp