weeee lille lørdag :)

veslemøy

Forumet er livet
VIP
heia damene, hva er planene deres i dag da? jeg våknet halv syv sprudlene av energi og godt humør. de to elste guttene er hos pappen sin og vært siden mandag- saaaaavner dem masse alt og vil ha de hjem. de kommer søndag og da tenkte jeg og dra familien med på hytte ferie i tre dager :) litt kvalitets tid sammen er ALDRI feil he he...
det føles som om jeg har drukket ti red bull i dag he he, kjenner adhd, en virkelig har slått blomst :)
jeg har skuret hele huset før første kaffe koppen, ligget inni komfyren og fått tatt den o, vasket av veggene, skiftet på sengene og tørket støv, vasket gulv og ligget på kne for og ta badet. håper på mer sol så skal vinduene få gjennomgå litt ordenlig adhd også he he. oppvasken er tatt og middagen er i ovnen. i går tok vi og tømte garasjen og sorterte og ryddet, hentet frem sekke vis med vinter klær og så og si ferdig med og vaske igjennom de.
sitter med kafen nå, kjenner ryggen vil ha pause og kynnerene hilser på :) men godt og kjenne ein leve he he... ønsker dere en super duper dag jenter :)
 


veslemøy skrev:
heia damene, hva er planene deres i dag da? jeg våknet halv syv sprudlene av energi og godt humør. de to elste guttene er hos pappen sin og vært siden mandag- saaaaavner dem masse alt og vil ha de hjem. de kommer søndag og da tenkte jeg og dra familien med på hytte ferie i tre dager :) litt kvalitets tid sammen er ALDRI feil he he...
det føles som om jeg har drukket ti red bull i dag he he, kjenner adhd, en virkelig har slått blomst :)
jeg har skuret hele huset før første kaffe koppen, ligget inni komfyren og fått tatt den o, vasket av veggene, skiftet på sengene og tørket støv, vasket gulv og ligget på kne for og ta badet. håper på mer sol så skal vinduene få gjennomgå litt ordenlig adhd også he he. oppvasken er tatt og middagen er i ovnen. i går tok vi og tømte garasjen og sorterte og ryddet, hentet frem sekke vis med vinter klær og så og si ferdig med og vaske igjennom de.
sitter med kafen nå, kjenner ryggen vil ha pause og kynnerene hilser på :) men godt og kjenne ein leve he he... ønsker dere en super duper dag jenter :)



skal til jordmora idag og så skal jeg på jobb  Ha en fin dag du å og nyt at du har litt ekstra med energi idag
 
Herlig når man kjenner at energien er tilbake.. Tar et rom grundig hver dag nå, det får være greit nå for tiden :) Her tok vi rommet til lillegutt i går.. jeg vasket og han hjalp til å bære tilbake etter hvert. I dag er det vårt soverom som skal tas grundig. Har fått overmadrassen og dyner ut og fått trekket på vask, så nå er jeg nå klar for en stor kopp te og skal lete på nettet etter en fin barneseng. Lillegutt fikk Leanderseng, så det hadde kanskje vært kos med en lik til mageskatten vår. Får kikke litt, men godt mulig vi blir å bestille enda en sånn. Ha en fin fin dag, jenter!!
 
Høres fantastisk ut å ha så mye energi  
Nå skal jeg igrunn støvsuge litt og ordne siste finish før vi skal ha visning senere i dag Men har mest lyst til å sove litt først, er såå trett etter vi ryddet å vasket så å si hele leiligheten i går. Krysser fingrene for at vi får solgt leiligheten fort!
 
Her holder jeg på med husvask og brødbaking.. Mini fyller 2 søndag så blir folk både lørdag og søndag...og er så kjekt å få gjort dette mens mini er i bhg.
Men kjenner bekkenet er grusomt idag så må ta en masse pauser innimellom og passe på å ikke overdrive idag..tar det jeg klarer idag og resten imorgen :)
 
Har nettopp våknet jeg.. Sov til halvtolv idag!! Det er leeeenge siden det. Skal jobbe litt med skoleoppgaver, få ryddet litt i heimen før jeg skal på sjarmtrollparty hos en venninne ikveld. Er langt ifra sprudlende og orker egentlig ingenting idag. Håper det kommer seg utover dagen eller til i morgen vertfall.
 
Back
Topp