Weeee :D NAV-søknaden sendt inn

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Og jeg føler meg mye lettere med en bekymring mindre hengende over hodet :D

Når jeg nå regner sammen ukene mine (35 uker) + 4 uker og 1 dag ferie inni der, så slutter min permisjon den 27 februar.

Så i begynnelsen på januar sender jeg inn søknad om å overta fars uker (14 uker dersom prinsen ikke kommer for tidlig før 1 juli), og om jeg går ut fra at jeg får disse ukene så fortsetter min permisjon til den 5 juni.

Så tar jeg da ut noen uker ferie for året 2014 + noe ulønnet permisjon så jeg er hjemme til prinsen har begynt i barnehagen en gang i begynnelsen av august.

Det er SÅÅÅÅ deilig å ha noenlunde oversikt på hvordan det neste året kommer til å bli økonomisk også :D
Nå skal det bare slappes av og kose meg med småting som skal gjøres klart til prinsen kommer :)

Godt å få søknaden av gårde. Min ble sendt for ei ukes tid siden tenker jeg. Vet ikke hvor lang behandlingstid man kan forvente jeg? Uansett er det jo vanlig lønn mai og feriepenger juni først, så vedtaket kommer vel i god tid da. :-)

Godt å få søknaden av gårde. Min ble sendt for ei ukes tid siden tenker jeg. Vet ikke hvor lang behandlingstid man kan forvente jeg? Uansett er det jo vanlig lønn mai og feriepenger juni først, så vedtaket kommer vel i god tid da. :)
Jeg spurte på chatten i dag, og han sa jeg hadde egentlig god tid enda.
Jeg lurte i forhold til om det var noen feil og mangler som måtte rettes opp, og det skulle ikke være noe problem å få alt i boks nå til permisjonen startet ;)

Jeg sendte min på mandag, så kjekt å ha det gjort. :)

Det eneste jeg bekymrer meg litt over er at jeg skal begynne å jobbe igjen i månedsskiftet mars/april 2014, og da er den lille frøkna bare rundt 8 måneder. Sist gang jeg var ute i vanlig permisjon var jeg hjemme et år, og da var alt i orden med spising og sånt. Kan jo bli litt slitsomt hvis denne babyen ikke spiser fast føde eller tar flaske når jeg begynner på jobb. Ja, ja, vi får ta det når den tid kommer... :)

Jeg sendte min på mandag, så kjekt å ha det gjort. :)

Det eneste jeg bekymrer meg litt over er at jeg skal begynne å jobbe igjen i månedsskiftet mars/april 2014, og da er den lille frøkna bare rundt 8 måneder. Sist gang jeg var ute i vanlig permisjon var jeg hjemme et år, og da var alt i orden med spising og sånt. Kan jo bli litt slitsomt hvis denne babyen ikke spiser fast føde eller tar flaske når jeg begynner på jobb. Ja, ja, vi får ta det når den tid kommer... :)
Ikke tenk på det nå.
Det finnes ikke problemer bare utfordringer ;)
Nå må du heller nyte den tiden du har hjemme, så ordner det seg nok når den tid kommer ;)
Minste snuppa mi begynte i barnehagen når hun var 10 mndr. Gikk fint som bare det ;) Men siden dette nå er aller siste mann for meg så har jeg bestemt meg for å være hjemme så lenge og nyte det :)

De
Og jeg føler meg mye lettere med en bekymring mindre hengende over hodet :D

Når jeg nå regner sammen ukene mine (35 uker) + 4 uker og 1 dag ferie inni der, så slutter min permisjon den 27 februar.

Så i begynnelsen på januar sender jeg inn søknad om å overta fars uker (14 uker dersom prinsen ikke kommer for tidlig før 1 juli), og om jeg går ut fra at jeg får disse ukene så fortsetter min permisjon til den 5 juni.

Så tar jeg da ut noen uker ferie for året 2014 + noe ulønnet permisjon så jeg er hjemme til prinsen har begynt i barnehagen en gang i begynnelsen av august.

Det er SÅÅÅÅ deilig å ha noenlunde oversikt på hvordan det neste året kommer til å bli økonomisk også :D
Nå skal det bare slappes av og kose meg med småting som skal gjøres klart til prinsen kommer :)
Deilig med alt som er gjort :D kan jeg spørre om hvorfor du skal søke om fars permisjonen? Er jo ikke bare bare å få overtatt de.

Back
Topp