Weee!!

miss_piggy

Flørter med forumet
Da var testen jeg hadde liggende oppbrukt [8D] To flotte streker [:D][:D]
Vet ikke helt hvorfor jeg plutselig tenkte at tenk om jeg ikke er gravid likevel?? har jo bare tatt en billigtest tidligere og symptomene jeg har hatt føler jeg at jeg har hatt mange ganger iløpet av de 12 mnd vi har prøvd [8|] Jeje, det var hvertfall betryggende å ta en positiv test ikvell [:D]

Oooog idag har jeg fortalt mine foreldre [:)][:)] Og de ble kjempeglade (men det visste jeg de kom til å bli også) [:D][:D]

Lykke til videre alle sammen, det er så koselig å være her inne med dere

Hihi. Kunne ikk dy deg asså[:D]. Mange med master i testing her;) Så du er ikke alene!

Så bra at foreldra ble glade=). Deilig å få det ut!

Ha en fortsatt fin kveld;)

Herlig[:)]

Alltid fantastisk å se de to strekene

ORIGINAL: Jaybird

Hihi. Kunne ikk dy deg asså[:D]. Mange med master i testing her;) Så du er ikke alene!

Så bra at foreldra ble glade=). Deilig å få det ut!

Ha en fortsatt fin kveld;)

Ja jeg tror ikke jeg er den verste til å teste her inne, hihi [8D]

Og så leste jeg her tidligere at mange syntes det var flaut å fortelle.. Jeg har jo ei jente fra før og kan ikke huske om jeg syntes det var flaut å fortelle da. Tror ikke det. Men idag! Satt og grudde meg leenge med litt nervøse-mage og hadde veldig vondt for å få ut ordene: Vi skal ha baby igjen [:D] Men var deilig å få det ut da [:)]

kan liksom aldri få nok av positive tester [:D] !! Er det ikke rart at noe slikt skal være flaut, og når man til og med har en fra før, synes det er MEGA flaut jeg, og har ikke turt fortelle noen andre en foreldrene mine enda....hihi

Back
Topp