Weee!! Uke 8 !

turbogirl_01

Betatt av forumet
Ukene går så tregt når det gjelder svangerskapet ;)
Endelig i en ny uke, men er likevel nervøs.
Nå har det roet seg den siste uken med kvalme og "smerter" i magen og jeg blir urolig av det.
Vi mistet jo første gangen akkurat i inngangen av uke 12.

Mye av tiden går til å lure på om han er der eller ikke. Vi har tidlig UL i neste uke.
Blir vel neppe noe roligere av det om jeg ser et bankene hjerte. Det gjorde vi jo sist også, men likevel mistet vi :(

trenger vel mest å få ut den blandete følelsen av glede og frustrasjon ;)

Håper vi tar uke 8 i riktig retning :D
 
Husk at det er helt vanlig å miste noen av symptomene, selv om det ikke er noe galt :) Bare nyt å ikke være kvalm etc.. ;)
Prøve å tenke positivt og tenke på hva som er i vente :)
 
phu.. det er godt å høre :) blir jo nesten nervøs når man mister noen av plagene, har jo liksom blitt vant til dem :p ;)
 
Ja.. Var et par dager for noen uker siden jeg plutslig ikke var kvalm lenger og blei superstressa.. Men så gikk det to dager og kvalmen kom tilbake for fullt og vært kvalm siden ;) Så lært å nyte de "gode" dagene istedet for å bli stressa.. :) Men blir kjempe uvant og fungere normalt igjen ;)
 
Då er me like langt! Var også 8 veker i går :) Hipp hurra for oss!!
 
Er normalt å ha litt av og på med symptom! Nervøs eg og her du, men prøver å tenke at denne gongen skal det gå bra! Vekene går litt treigt, men samtidig har eg komt til veke 9 i dag og skal på ny ul om ei veke! Heile 5 veker sidan eg testa positivt faktisk! Kryssar fingrane for at spira di har klora seg godt fast for ca 9 mnd-er denne gongen!
 
Hei! Jeg var også 8 uker i går, og kjenner godt igjen spenningen du beskriver. Utrolig spennende tid fremover! :) Masse lykke til videre! Nyt svangerskapet så godt du kan :)
 
Back
Topp