LadyOnHeels
Elsker forumet
i morgen er det tid for ul og håååper lille knøttet koser seg i magen min..
det vil også si at jeg er 12 uker i løpet av neste uke så da skal vi fortelle det til venner og familie!!
gleder meg sånn til å få det ut for nå er jeg lei av å skjule det! har fått en liten baby mage så sliiiter med å skjule den 
HIPP HURRA FOR 12 UKER PÅ VEI (neste uke) OG AT JEG ENDELIG BEGYNNER Å BLI BEDRE!!
-----------------------oppdatert---------------------------
i følge ul så er jeg 11+1, noe jeg tenker stemmer litt mer. lille nurket sprelte og var så livlig i magen min så nå føler jeg at vi kan fortelle om sv.skapet denne uken
så på søndag er jeg 12 uker og da tenkte vi også å ha kaffe besøk med familien og gutten vår skal ha på seg en t-shirt hvor det står " i mai blir jeg storebror!" GLEDER MEG!!
det vil også si at jeg er 12 uker i løpet av neste uke så da skal vi fortelle det til venner og familie!!
HIPP HURRA FOR 12 UKER PÅ VEI (neste uke) OG AT JEG ENDELIG BEGYNNER Å BLI BEDRE!!
-----------------------oppdatert---------------------------
i følge ul så er jeg 11+1, noe jeg tenker stemmer litt mer. lille nurket sprelte og var så livlig i magen min så nå føler jeg at vi kan fortelle om sv.skapet denne uken