weee, i morgen er det ul tid!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
i morgen er det tid for ul og håååper lille knøttet koser seg i magen min.. 

det vil også si at jeg er 12 uker i løpet av neste uke så da skal vi fortelle det til venner og familie!!     gleder meg sånn til å få det ut for nå er jeg lei av å skjule det! har fått en liten baby mage så sliiiter med å skjule den 

HIPP HURRA FOR 12 UKER PÅ VEI (neste uke) OG AT JEG ENDELIG BEGYNNER Å BLI BEDRE!! 

-----------------------oppdatert---------------------------
i følge ul så er jeg 11+1, noe jeg tenker stemmer litt mer. lille nurket sprelte og var så livlig i magen min så nå føler jeg at vi kan fortelle om sv.skapet denne uken  så på søndag er jeg 12 uker og da tenkte vi også å ha kaffe besøk med familien og gutten vår skal ha på seg en t-shirt hvor det står " i mai blir jeg storebror!" GLEDER MEG!!

Jeeej!!! Lykke til på UL og grattis med straks 12 uker! Så herlig å kunne rope ut nyheten!!! Blir nok ei bra uke på deg!!! :-)

Så gøy!!! Og hipp hurra for alt 

Hipphurra for deg, frøkenstrøken!! Spennende!

Spennende!! Lykke til i dag og gratulerer med nesten 12 uker!

takk søte dere 

Lykke til på ul og gratulerer med straks 12 uker :)

Lykke til i morgen! Når har du tid?
Jeg skal til tildlig ul kl 10 i morgen. Veldig spent. Tror alt står bra til, men skal bli godt å få det bekreftet :-D
Gratulerer med 12 også!!

Lykke til på UL, og hærlig at du snart er 12 uker!

oppdatert 

Så bra at alt var fint!! :) Gratulerer så mye! hørtes gøy ut med selskap på søndag:)

LadyOnHeels skrev:

-----------------------oppdatert---------------------------
i følge ul så er jeg 11+1, noe jeg tenker stemmer litt mer. lille nurket sprelte og var så livlig i magen min så nå føler jeg at vi kan fortelle om sv.skapet denne uken  så på søndag er jeg 12 uker og da tenkte vi også å ha kaffe besøk med familien og gutten vår skal ha på seg en t-shirt hvor det står " i mai blir jeg storebror!" GLEDER MEG!!

Gratulerer!! :D Så koselig å høre at alt står bra til. Kos dere masse til helga. Godt å ha noe å se frem til :)

Back
Topp