Wee

• Trådstarter Trådstarter nr 3??
  • Opprettet Opprettet
N

nr 3??

Guest
Javel da har jeg bare 40 dager igjen..og offisielt høygravid[:D]fy så fort tiden flyyr jenter snart sitter vi her med di små i armene våresføler det ikke var lenge siden jeg satt med pos test i hånda jeg[8D]

Gratulerer som høygravid ![:)]

Synes hele svangerskapet har gått sinnsykt fort jeg....skjønner ikke hvor tiden har blitt av egentlig....
Grattis med tiden fremover som høygravid [:D]

nyte siste tiden :-)

jeg teller ned for hvær dag, gleder meg sååå..føler meg sååå klar..[:)]

Grattis med 40dagers dagen[:D]

jeg føler meg oxo kjempe klar..for min del kunne han kommt nå..hehe men håper selfølgelig han holder seg inne til han er klar selv[:D]gleder meg til å holde han i armene for 1ste gang..det blir stort!

ååå jeg gråter nesten av tanken på å holde den lille i armene for første gang....[8|]

Ja mai gull det gjør jeg oxo..bare en skikkelig herlig følelse å tenke på det[:D]lurer så fælt på hvordan han ser ut å hvem han kommer til å ligne mest på..åårh blir spennendes!!!!

årh, det tenker jeg også på, hele tiden...tenker jo mest at jeg håpe bare mitt lille gull er vellskapt og at alt går bra...[:)]

Ja tiden har gått utrolig fort. Blir litt skremt jeg. Tenk på det at tiden går enda fortere når de skjønne små barna våre har kommet[:)][:)]

tida går så utroli fort,gleder meg bare mer for hver dag som går[:)] typen har endelig kommet hjem å jeg slipper å bekymre meg over om han kommer hjem til fødselen.. vi koser oss sammen og kjenner hvor aktiv prinsessa vår er og planlegger hvilken stunt vi ska gjør for å få herligheten til terminlivet er så deilig nå.. om noen få uker har vi henne i armene våres[:)]

Grattis med 40 dagers dagen jah!!!! hehe glemte meg helt vekk jeg[8D]

Back
Topp