Wedoscrapping

Sanrt tre

Elsker forumet
Hei!

Prøver å registrere meg på dette forumet, men det er jo umulig å få til!!!!
Noen andre så har hatt problemer med det?
Har ikke tolmodighet til dette!!!!

Hva er Wedoscrapping?

wedoscrap = we do scrap (tror jeg)
Ei side med datascrapping. Har forum og sånn. Men der kan du ikke skrive noe uten at du er registrert. Og det er det jeg ikke får til da....

Er det forresten noen som har/vet om noen noen fine baby/barne bakgrunner til å bruke i photoshop?

Det er litt problemer med registreringen.. Men når du har registrert deg, så går du på wedoscrap/forum.. Så logger du deg inn der.. Da skal det virke! si ifra om du ennå har problemer.. 

Får ikke til å registrere meg jeg... Enten kommer det opp at nicket mitt allerede er i bruk (og jeg har prøvd hundre forskjellige) eller/og at de bokstavene/tallene som du må skrive (de som står i den lille ruta) ikke stemmer... (og det kan jeg heller ikke forstå)
Fant mailadresse til en av moderatorene, så sendte henne en mail, men ingen svar til nå da...

Såg det var skrevet en bok om digital scrapping. Har veldig lyst på den[;)]
Har du eller noen andre sett den?

Takker for hjelp forresten[:D]

Mossa og Blossom som har laget den[:D] Jeg vet ikke om det er noen vits at jeg kjøper den, for jeg kan det meste som det står om i den.. Men jeg har ønska den i julegave[:D] Den skal være kjempe bra!

Så bra du har hørt at den er bra! Tenkte jeg skulle bestille den, men må nesten klare å registrere meg først da.... Hadde vært utrolig gøy å lært litt mer!!! Synes dere lager så mye fint! Og tenkte at endelig finnes det noe for meg som er elendig med saks og papir!! [:D]

Back
Topp