Wazzup

MTDC

Forumet er livet
VIP
I dag? Er så stille her:p
 
Vi sto ikke opp før ti i dag, lillemor har faktisk hatt to ganske lange dupper i natt :) så ble litt søvn selv om ho ikke sovna før nærmere tre :) nå er det ski på tv og lillemor sover faktisk i vogga si akkurat nå,så tenkte å lure meg til en liten dupp hvis jeg rekker det før ho våkner igjen :)
 
Så bra:):) Deilig å få sove lenge:) Alt etter kl 8 er jeg fornøyd med, og det har gått nesten hver dag etter jeg ble 2-barnsmor:):)

I dag er jeg uthvilt, så vi skal ut på trilletur når jeg har ammet ferdig nå:) Satser på å være inne igjen til målgang på 5-mila;-)
 
I natt sov lillemann fra ca 2315 til 0545 uten mat! Spiste litt så sov han fra 0600 til 0830 før vi ble vekt av jentene! Nå sover han igjen å vi koser oss med Lego bygging! Så skal pappaen ta jentene med seg ut i finværet en tur! Så planlegger vi å dra på besøk i ettermiddag om det ikke blir så seint:)
 
I natt sov lillemann fra ca 2315 til 0545 uten mat! Spiste litt så sov han fra 0600 til 0830 før vi ble vekt av jentene! Nå sover han igjen å vi koser oss med Lego bygging! Så skal pappaen ta jentene med seg ut i finværet en tur! Så planlegger vi å dra på besøk i ettermiddag om det ikke blir så seint:)
Det hørtes superkoselig ut:):):)
 
Back
Topp