Way to start the new year...

Januarmamma87

Elsker forumet
Januarlykke 2016
Yey.... da har vi startet det nye året med en runde med oppkast av eldstejenta på snart 3... Hele familien hadde en runde med omgangssyken før jul (og for så vidt også i sommer), så jeg trodde virkelig at det var nok for en stund[emoji21] Hun kastet opp en gang, men har vært slakk og grinete siden 3-tiden og ligger nå å sover på madrass i stua (vi sover i stua i natt, soverommet hennes har vegg til vegg teppe[emoji6]). Krysser alt jeg eier og har for at det ikke er omgangssyken, men det er nok det. Nå venter 3-4 dager med stress (jeg klarer seriøst ikke å slappe av) mens jeg venter på å se om vi andre i familien blir smittet (det er ikke krise om jeg blir smittet, men håper virkelig lillesøster slipper unna, og forsåvidt også mannen, han blir jo så utrolig dårlig...).

Ja, og så skal jeg begynne på i ny jobb i morgen, godt timet[emoji20]
 
Jeg også starter i ny jobb og har fått lungebetennelse :O heldigvis er ikke resten smitta.. men minsten begynner i barnehagen i dag så dårlig timet er det kan man si:p
 
Vi møt det nye året hjemme ved vinduet , mens vi så på fyrverkeri, lille har hatt feber , delvis pga viruset hun tok med fra bhg og delvis pga tanna som kom ut til første jan:)
 
Back
Topp