Way to go mom!

FrkStrikkepinne

Glad i forumet
Æ va så bli og fornøyd i dag, for æ fant mæ buksa Canto til 100 kr.. Som æ passa!! Va litt kort i livet, men pytt.. en ordentlig overdel fikse det...

Så kommer mamma å pappa på besøk så sir æ : " se, kjøpt mæ ny buksa!!" så blid og fornøyd og stolt (for æ har ikke funna nån bukse som passe etter æ fikk lillemann) også sir æ "eneste e at den sku vært litt høyere i livet så æ fikk sjult litt"

Og gjett ka det kommer fra mamma?! "E BARE Å SLANKE DÆ!!"

Ka fan?! E vel fan ikke bare å slanke sæ.... Og om æ så sku slanke mæ så blir vel for fan bare hengemagen større.. Og det e vel ikke så sikkert at æ får mindre sideflesk og hengemage av den grunn...

Svigermor e tynn som ei høvvelflis, men ho har no likeforbanna sideflesk og "hengemage" for det! Åååh.. Æ blir så gal av den kjerriga der av og til at æ har mest løst å be ho ta springfart og springe rett inn i helvette! Ho vet no for fan sjøl fordan det e å være litt chubby.. Ho har no ikke vært tynn sida ho va i 20 åran... Så æ fatte ikke ka fan ho gnell etter...

Unnskyld for bannskap, skylde på dårlig ordforråd som forståvidt e sant... [:(]

Dårlig ordforråd ja.. Det hadde du i ditt vokabulær i hvertfall. :P

E ikke bare å slanke seg. E ikke lett!

Æ syns du va heldig som fant deg ei buksa æ, og enda så billig! :D Hadde kjøpt flere æ. :P Hehe.

ÅÅååh det er så digg å finne sånne kupp [:)][:)][:)]

Ikke hør hva mora di sier [;)]

Skjønner at det er kjipt å høre men ikke la deg gå innpå deg, du er kjempe fin og har født en kid [:)] SÅ det så :-)
Dårlig sagt av en mamma [:@]

Ikke hør på hva morra di sier, korken, morra di er ei ku! Haha! [:D] (Jah, jeg er i det hjørnet)

Men seriøst, så vanvittig dårlig gjort å si! [:@]
Syns du gjorde et knallkupp på bukse, forresten! [:)]

ORIGINAL: Pisces10

Ikke hør på hva morra di sier, korken, morra di er ei ku! Haha! [:D] (Jah, jeg er i det hjørnet)

Kunne ikke sagt det bedre, så bare signerer jeg[:D]

ORIGINAL: Trone

Fullstendig unødvendig av henne!!!![:@][:@][:@]

haha... det var det jeg også tenkte å skrive men så viska jeg det vekk og skrev bare begynnelsen på setningen [:D][:D][:D]

Hahaha!!

Ja, trur æ skal se om æ finn flere en dag.. Visste ikke at den kosta 100 kr før æ betalte... Trudde den kosta 200 [;)]

Men blæææh, kanskje min feil.. Æ har aldri sagt i fra til ho om nåkka... Trur det e best å la være... Sånn som da æ gikk til psykologen tvingte ho mæ til å si det til ho mamma og dem.. Da fikk æ bare slengt i tryne: "ja, men alle e no litt lei sæ av og til. Det e normalt.." Ikke sånn i støttanes tone, men som i "slutt å bæs,  vi har det alle vankskelig av og til"

Jeajea...

Kan trøst deg med at e har fått slengt i trynet at " snart må vi bestill heisekran førr å få deg ut a leiligheten"

Og det va ikke sambo som sa..

Hengemage og sideflesk har e også. Og det e ikke bare å tren det bort når e ikke får lov å tren hardt pga sykdommen min,.

Har mang ganga løst å træn hardt førr å få tebake den slanke kroppen e en gang hadde,.. Men da veit e at e e sengeliggende i flere dage etterpå pga anfall[:(]

Huff... Skakke være lett....

Kan heller ikke trene så mye, for æ får ondt over alt.. f.eks i foten så æ ikke klare å gå osv.. Men mamma mene æ bare må bite det i mæ å trene, for det går bort etterhvert.. Men fan, æ må jo være oppegåanes også da! Sånn som no, no har æ ikke dansa på 2 uke pga. leggen min som har vært ond og jævlig. Gidde jo ikke holde på å danse mer så den blir verre liksom...

Altså, for å være helt ærlig e æ gankse fornøyd med sizen æ e no... MEN det e jo henge magen og strekkmerkan som e problemet... Får æ stramma opp bare, og kanskje fått bort litt på mageregionen så treng æ absolutt ikke bli tynnere, i MINE øya... Så det så!

Sku gjerne ha fått stramma opp både her og der..

Men men, får ta det rolig så e ikke ligg langflat i flere daga.

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[&:] Det er utrolig kjipt når folk kommenterer på den måten der! Skjønner godt at du blir frustrert [:'(]

ORIGINAL: Escuro

[&:] Det er utrolig kjipt når folk kommenterer på den måten der! Skjønner godt at du blir frustrert [:'(]

sign

Back
Topp