waxing

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Kan man waxe leggene/lårene når man er gravid?

Er sååååå møkkalei av barbering, såre legger, inngrodde hår osv...! Waxing er så mye enklere, litt dyrere! Men ja!

Og bodyscrub, hvilken anbefaler du? Bruker den fra bodyshop, og den skal jo forhindre eller løse opp inngrodde hår, men til nå har jeg null effekt av dritten. Og fikk litt vann oppi, så alt er jo ødelagt.

Kan noen hjelpe...er litt lei av å se ut som en mannlig shemale...! [8D][:o][:-]

Kommer snikende fra mars jeg, men vil bare si at jeg vet AKKURAT hvordan du har det! Har mørke tyke hår, og ringte hudpleieren min som jeg pleier å vokse hos (Som er gravid i 7 mnd selv faktisk :) )og hun sa det var ikke noe problem å vokse, men man kan få noe blåmerker, som man ikke har fått tidligere.

ORIGINAL: Fly

Kommer snikende fra mars jeg, men vil bare si at jeg vet AKKURAT hvordan du har det! Har mørke tyke hår, og ringte hudpleieren min som jeg pleier å vokse hos (Som er gravid i 7 mnd selv faktisk :) )og hun sa det var ikke noe problem å vokse, men man kan få noe blåmerker, som man ikke har fått tidligere.

Godt å høre at jeg ikke er alene. Har selv mørke hår, og kjenner jeg er litt misunnelig på alle med lyst hår. Hehe skjønner ikke hvorfor de klager liksom [8D]

Men okey, da kan jeg vokse. Så bra! Selv om det er steindyrt...bruker du noen form for bodyscrub før du drar til voksing? [:-]

Ja, en billig en fra vita som lukter veldig godt! Men har fungert utmerket, utenom det så bruker jeg Vita sin anti- ingrodde hår krem, den er uuutmerket!

Og dyrt ja.. Hvor mye gir du? Bruker 300 kr her hver gang, men ser på det som en fin investering, det som er verst synes jeg er å vente på at hårene er lange nok på å gro ut igjen!!

ORIGINAL: Fly

Ja, en billig en fra vita som lukter veldig godt! Men har fungert utmerket, utenom det så bruker jeg Vita sin anti- ingrodde hår krem, den er uuutmerket!

Og dyrt ja.. Hvor mye gir du? Bruker 300 kr her hver gang, men ser på det som en fin investering, det som er verst synes jeg er å vente på at hårene er lange nok på å gro ut igjen!!
@

Her betaler jeg 790,- for legg/lår og bikinilinje.

Men skal prøve den fra Vita, har hørt mye bra om den faktisk. Hvor mye koster den om jeg tørr spørre?

Ja det tar en evighet før de vokser ut, og i mellomtiden må jeg holde ut med kløe og irritasjon i huden...blæææ[:'(]

Back
Topp