wasa,du blir hva du spiser

VilSåGjerne

Forumet er livet
altså............... prøver å spise litt knekkebrød iistedet for brød hele tiden..............

eg kommer til å se ut som en dobbelpakke med knekkebrød, eg blir jo ikke mett på de jo[&:]

Har du prøvd Rugsprø!?
Jeg føler at jeg blir mer mett av de [:)]

ORIGINAL: latterjenta

Har du prøvd Rugsprø!?
Jeg føler at jeg blir mer mett av de [:)]

eg må ha vanlig grov husmann eller ka det heter. de andre e jo med masse klumper(korn[8D])

haha må le litt jeg for jeg er akkurat like... blir ikke litt mett av knekkebrød engang, kunne jo sikkert spist hele pakken å begynnt å kjenne det litt kanskje [8D] Huff [:)] men de sier at rugknekkebrøene skal være veldig mettende, men det blir litt for sunt for meg [8D]

Hm, har spist 2 stk wasa havre til lunch i mange år, med philadelfia light og masse frukt eller grønnsaker på. Nammis og mettende. [;)] Men prøver å drikke litt før, under og etter måltidet. Vann fyller også magen. 

Hadde også en wasa "diett" engang. Brukte hele matpausen min på å spise. Tar jo en del lengre tid... 

eg spiste 6 stkk te frokost og kunne ikke kjenne at eg hadde spist[&:]

ORIGINAL: shan1e

haha må le litt jeg for jeg er akkurat like... blir ikke litt mett av knekkebrød engang, kunne jo sikkert spist hele pakken å begynnt å kjenne det litt kanskje [8D] Huff [:)] men de sier at rugknekkebrøene skal være veldig mettende, men det blir litt for sunt for meg [8D]

Samme her! Så ender jeg opp med magevondt etter for mange....

Om du ikkje blir mett av knekkebrød kan du jo kjøpe sunnere brød (grovere), f.eks ingers rugbrød o.l...?
Da blir du mett av 2 skiver, det er heeeeelt sikkert!

ORIGINAL: Gojenta_86_

Om du ikkje blir mett av knekkebrød kan du jo kjøpe sunnere brød (grovere), f.eks ingers rugbrød o.l...?
Da blir du mett av 2 skiver, det er heeeeelt sikkert!

og godt er det også [:D]

blir hva du spiser ja, sprø da eller??[:-]
neida jeg blir heller ikke like mett av 2knekkebrø som av 2skiver men spiser alikavel ikke mer en 2 til et måltid

Back
Topp