Wallstickers på ujevn vegg

Mitchi

Elsker forumet
Funker det fint å ha wallstickers på en slik vegg som er på bildet?? Jeg har det i stua og har bestilt wallstickers og ble plutselig i tvil siden det ikke er glatt vegg!!

ORIGINAL: **vimsa**

Det funker fint her[:D][:D]

Såå bra!! Da satser jeg på at det funker fint her også :)

det funket ikke her, men jeg tok bare litt hobby lim her og der, og det henger enda[;)]

KJEMPE fin bilderamme by the way[:)]

ORIGINAL: proudmummy

det funket ikke her, men jeg tok bare litt hobby lim her og der, og det henger enda[;)]

Okei, da får jeg bare prøve meg frem å håååpe at det går!
Ja, elsker den rammen. Bestilte den sist uke, og pakket den opp idag. Beautiful [:)]

ORIGINAL: Mitchi

Ja, elsker den rammen. Bestilte den sist uke, og pakket den opp idag. Beautiful [:)]

jepp, er jo ikke annet å gjøre[;)]
jeg kjøpte fra panduro, en slik "lysekrone-wallsticker" som jeg har hengt opp i trappoppgangen. den henger langt oppe slik at vi kun kommer til med stige. har jo ikke stige tilgjengelig hele tiden liksom, så det var da jeg kom på å bruke LIM[;)] flott-flott[:)]

ramma bør du være fornøyd med, nice[;)]

ORIGINAL: Mitchi

jepp, er jo ikke annet å gjøre[;)]
jeg kjøpte fra panduro, en slik "lysekrone-wallsticker" som jeg har hengt opp i trappoppgangen. den henger langt oppe slik at vi kun kommer til med stige. har jo ikke stige tilgjengelig hele tiden liksom, så det var da jeg kom på å bruke LIM[;)] flott-flott[:)]

ramma bør du være fornøyd med, nice[;)]

Hehe, ganske smart løsning da:)
Jepp, vet bare ikke hvor jeg skal ha ramma! Men satser på å ha den på kjøkken når vi har pusset opp:)

Back
Topp