Wallstickers i butikker?

Lisemor_

Forumet er livet
Får man kjøpt det i butikker? Eller kun på nett? [:)]

Får kjøpt det i butikken her vertfall, kidsroom.

Vet de har på søstrene grene (ei venninne har en kjempesøt ugle derfra), og så har de på ikea vet jeg..
Men du var kanskje på utkikk etter tekst..?

Vi har en liten interiørbutikk her hvr vi bor,og de har tatt inn wallstickers med enkle tekster nå[:)]Hun skulle ta inn flere store etterhvert,og kunne ta på bestilling[:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

Vi har en liten interiørbutikk her hvr vi bor,og de har tatt inn wallstickers med enkle tekster nå[:)]Hun skulle ta inn flere store etterhvert,og kunne ta på bestilling[:)]

Her også [:)]

ORIGINAL: pustle

Vet de har på søstrene grene (ei venninne har en kjempesøt ugle derfra), og så har de på ikea vet jeg..

ja, tenkte på tekst, ja [:)] finnes det?

ORIGINAL: Katrineisabell

ja, okei. Lokale interiørbutikker i så fall?? Ikke Skeidar og sånn....?!

ORIGINAL: Lisemor_

ORIGINAL: pustle

ja, tenkte på tekst, ja [:)] finnes det?

Hmm, kommer vel litt an det da... Du kan jo være så heldig å bo i nærheten av en av disse nettbutikkene, eller at de har det i en lokal interiørbutikk.. Har du forrsten sett på hobbybutikk eller malingsbutikk?

Back
Topp