Walking with dinosaurs vs Disney on Ice?

Tarlica

Gift med forumet
Jeg har store planer å bestille billetter til dette med barna Men tar jeg med gutten på 6 år på Walking with dinosaurs, og jenta på 3 på Disney on Ice, eller begge med på Disney on ice? Valgets kvaal!!

Kom gjerne med innspill, dere som har vært på noen av disse før...

Jeg hadde tatt med begge to på samme, kjenner jeg meg selv rett. Hvis ikke måtte jeg jo kjøpt billetter til to forestillinger til meg selv, altså 400 kr ekstra..

Jeg tror nok at seksåringen også kan like Disney on Ice, selv om Walking with Dinosaurs er litt kulere. 

Vurderte Dinosaur-saken med mini her, men tror han hadde blitt skremt, faktisk (han er 5). 

FancyPants skrev:
Jeg hadde tatt med begge to på samme, kjenner jeg meg selv rett. Hvis ikke måtte jeg jo kjøpt billetter til to forestillinger til meg selv, altså 400 kr ekstra..

Jeg tror nok at seksåringen også kan like Disney on Ice, selv om Walking with Dinosaurs er litt kulere. 

Vurderte Dinosaur-saken med mini her, men tror han hadde blitt skremt, faktisk (han er 5). 

Ja, er enig at økonomien er viktig, og absolutt mindre styr å ta med begge på en gang, enn å måtte dra innover TO ganger.. Men min er også litt lettskremt, så da kan det hende at Dinosaur showet kan bli litt mye..

Back
Topp