Walk in closet

-alangies-

Første møte med forumet
Noen som har noen tips til hvordan man kan få brukt et rom til walk in closet om det er litt skråtak i rommet? Hvordan bør jeg innrede det for å få best utnyttelse av plassen? :)

Vi har, i enden av gangen oppe, et lite "rom" mellom to alkover (eller hvordan den skrives).. Der er det skråtak og jeg tenkte å på veggene få to fester og en stang til "hengetøy" akkurat ved skråtaket.. Tenkte også å kanskje ha noen hyller på hver av veggene hvor det etterhvert vil komme dører inn til sovealkovene.. Synes det er så vanskelig å innrede et rom med skråtak jeg...

litt sen med å svare ser jeg=p vi har en skrå walkincloseth som vi får plass til allt=) jeg har i enden klestativ, og to rekker med korger og hyller fra pax innrednin fra ikea. rommet er kun 2 kvm, men det fungerer veldig bra. pga skråen, og ene rekka er lavere en den andre, har jeg hylle over den øverste korga så jeg får nytta skråen og

fotball fruen har skråtak i sitt skap så du kan jo se etter løsninger der.. ellers så er det mange ideer å hente fra google image :)

få en forhandler til å tegne ett forslag til deg :=) Da får du og utnyttet plassen skikkelig :)

Back
Topp