Waldorfsalat hjelp

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det sånn som bør lages samme dag eller blir god om den står i kjøleskapet over natten?

Takk for svar:)
Skal ha til lunsj i morgen, så lager den på morgenen da :)
Vi laget rett før vi skulle ha den, men spiste av den i går også, en dag etterpå, og den var fortsatt veldig god! :D

bare hyggelig :) Jeg pleier vertfall å lage den samme dag den skal spises, for da kan man evt spise restene dagen etter. Kremen blir litt rar når den har stått en stund ;) God lunsj!

bare hyggelig :) Jeg pleier vertfall å lage den samme dag den skal spises, for da kan man evt spise restene dagen etter. Kremen blir litt rar når den har stått en stund ;) God lunsj!
Ja det var det jeg tenkte. Pisket krem som har stått trengs gjerne å piskes opp litt og det er litt vanskelig med masse greier oppi :p
Takk for det:) blir 20 stk her i morra, så har prøvd å lage klart det som kan lages klart i kveld.

Oi litt av en gjeng!! Har du veldig stramt program i morga så kan du jo lage den i kveld også, siden det er sent og til lunsj i morga. Men har du tid ville jeg spart den til i morga tidlig :)

Oi litt av en gjeng!! Har du veldig stramt program i morga så kan du jo lage den i kveld også, siden det er sent og til lunsj i morga. Men har du tid ville jeg spart den til i morga tidlig :)
Lager den på morgenen. Huset er ryddet og rent og har laget klart det meste av maten, er bare å steke dadler med bacon, lage en stappe og skjøre opp grønnsaker. Og den salaten. Står opp nå så jeg får begynt :)

Du kan lage smete med frukt i, i dag å tilsette krem og nøtter i mrg ;) bruker du ananas gjør syra i den at den andre frukten ikke blir så brun :)

Jeg pleier å lage den ferdig på morgenen, også piffe den opp med ennten litt majones eller nypiska krem rett før servering, da blir den like fløyelsmyk og pen igjen:)

Takk for masse svar:)

Jeg lagde den på morgenen og den var definitivt best nylaget selv om restene er spiselige i dag også. Ble kjempegod :)

jeg har brukt å kjøpe jeg.. men iår har jeg lyst å prøve å lage :) kan dere legge ut oppskrift? :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp