Otto Elsker forumet 29 Aug 2010 #1 Hva syns du?? jeg har fått helt dilla [8D] http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0
regnbuens farger Forumet er livet 29 Aug 2010 #4 Liker [:D] Anders og jeg har danset mye til den hjemme i stua [:D] Han blir så glad når han hører den og setter i gang å danse [:D]
Liker [:D] Anders og jeg har danset mye til den hjemme i stua [:D] Han blir så glad når han hører den og setter i gang å danse [:D]
cattababe Gift med forumet 30 Aug 2010 #6 Herlig sang :D pluss shakira har en herlig stemme :D og rytme D:
H H i l l a Forumet er livet 30 Aug 2010 #7 Syns den er driiiitkul[:D] Får lyst å kaste meg ut på dansegulvet med eeeen gang[:D][:D] Waka waka[:D]
Syns den er driiiitkul[:D] Får lyst å kaste meg ut på dansegulvet med eeeen gang[:D][:D] Waka waka[:D]
P Pijah Forumet er livet 30 Aug 2010 #8 Den begynner å vokse på meg.. Jeg syns den var helt skrekkelig de første gangene jeg hørte den.. [8D]
Den begynner å vokse på meg.. Jeg syns den var helt skrekkelig de første gangene jeg hørte den.. [8D]
Brennlotto Gift med forumet Mailykke 2018 Vårspirene 2021 30 Aug 2010 #11 Digger digger digger!! [:D][:D]