W T F ???

TITTIN72

Forumet er livet
SIER IKKE MER...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=591823

så d der[:(] så rart de hadde så høy terskel og venta så lenge med å sette i gang/forløse baby.. kunne jo ha reddet henne!

skjønte plutselig hvorfor jeg ikke fikk fra hjem med BT på 175/119[8|] tok d ikke alvorlig nok..

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

så d der[:(] så rart de hadde så høy terskel og venta så lenge med å sette i gang/forløse baby.. kunne jo ha reddet henne!

skjønte plutselig hvorfor jeg ikke fikk fra hjem med BT på 175/119[8|] tok d ikke alvorlig nok..

Jeg er sååå glad de passer på deg, snuppa!!

fy faen det skulle ikke vært lov!!! Håper han mister lege løyvet sitt eller hva det heter

ja, glad de sto på sitt på sykehuset den gangen!

legen fikk bare advarsel[>:]! men jenta har d bare bra i dag[:)]

[:(][:(] Klarer ikke å slutte å gråte.. stakkars stakkars henne, hvordan måtte hun ha følt det.. Og mannen.. [:(]

blir FORBANNA!! lillebroren min på 17 leste dette i avisen og ble kjempe redd og ringte meg med en gang og spurte om de hadde sjekka om eg hadde det...

har heldigvis ikkje høyt blodtrykk.. heller lavt.. 80/40..

ORIGINAL: connie83

fy faen det skulle ikke vært lov!!! Håper han mister lege løyvet sitt eller hva det heter

[:@][:@][:'(]

signerer

[:-] er det mulig!!!???? Æ mener nå til dags skal det ikke kunne gå ann altså....

Det burde ikke vært mulig.. Har ikke ord, stakkars familien!! Det må være helt forferdelig!!

Det er bare helt forferdelig, kan ikke fatte og begripe at sånt kan skje. Får vondt langt inni meg.[:(]

FY f"#n i h"#¤%&/te at det går an!
Og dette er de menneskene vi må legge våre liv i hendene på..
Synd det alltid må finnes noen sånne blant så mange gode. Og håper den/de j"#¤&%&a legen(e) mista jobb, rykte og noen som helst annen mulighet til å jobbe med mennesker.

Uff! Så forferdelig!![:(] Og der skal jeg føde! *grøss*

Det er bare helt grusomt!! Jeg hadde preeklampsi med førstemann, og ble satt i gang dagen etter jeg ble lagt inn, men så var dette på Riksen og da...og heldigvis så å si til termin, 39+6, kom lillegutt...
Håper virkelig den overlegen mister retten til å praktisere medisin!!!

Fy flate!!!![:@][:@][:@][:@][:@]

Jeg blir så sint å lei meg når jeg leser om sånne ting!!! Enkelte skulle F!"# ikke vært leger!!!

ORIGINAL: Pinata

Fy flate!!!![:@][:@][:@][:@][:@]

Jeg blir så sint å lei meg når jeg leser om sånne ting!!! Enkelte skulle F!"# ikke vært leger!!!

Signerer her jeg.. Har ikke ord...

klarer ikke bli sint. Blir bare vanvittig trist..

Tenk de følelsene hun må ha hatt på slutten og ikke bli hørt..
Det er helt forferdelig grusomt..
Håper INGEN ande opplever det samme!

Familien, mannen og babyen deres får all mulig medfølelse..

jada da følte jeg meg plutselig super trygg!! bor 2 min unna sykehuset så ja der skal jeg føde[:'(]

Back
Topp