wææ, var på ultralyd og kontroll idag!!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Fikk jo heldigvis byttet timen i morgen til idag (pga hyttetur som vi nå IKKE skal på) Den gode nyheten er at hjertet hennes har modnet seg av seg selv og slår nå helt perfekt <3 hun ble estimert til og veie ca 1250g nå :') MEN hodet lå godt nede i bekkenet og livmorhalsen er 22(!!!)mm. Sist gang va den 28mm. så den blir stadig kortere. Nå er jeg offisielt sofaslave... Men for en glede og vite at hjertet var fint <3

Så godt at du fikk en god nyhet da, så må du bare ta det med livmorhalsen på alvor! Håper at du får stoppet den utviklingen ved å legge beina høyt, selv om jeg forstår at det kan være vanskelig :) Når blir det ny kontroll på deg da da?

Godt med gode nyheter vedrørende hjertet :biggrin Så får du bare ta det med ro, og håpe hun holder seg i magen lengst mulig!

Skal komme tilbake om 2 uker, den 29 :-) men jeg tror vertfall hun holder seg der til uke 37. Hadde ganske kort livmorhals etterhvert med første også, men var der til uke 39:-)

Holder hun seg inne til uke 37, så er det jo heldigvis ingen fare lenger!

Om hun holder seg inne til uke 37, så er det jo helt supert! Da satser vi på det :)

Så utrolig flotte nyheter :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Så bra at alt sto bra med den lille! :)

Så bra at det har stabilisert seg, og at alt ser bra ut :-)

Har du på noen måte merket at du har kort livmorhals? Altså, kjenner du noe til press, stikninger, eller tyngdefølelse der nede?

Å så bra :) sliter slev med kort livmorhals :/ gjorde ikke det med Emilie, selv om hun kom i uke 29 :O men krysser fingrene for at vi begge klarer uke 37 <3

Har du på noen måte merket at du har kort livmorhals? Altså, kjenner du noe til press, stikninger, eller tyngdefølelse der nede?
Kun når jeg hoster/nyser, får jeg skikkelig nedpress. Ellers har jeg lette stikninger i vagina...

Back
Topp