Wææ!! Positiv test :-D

Mæddis88

Flørter med forumet
Hei folkens!!

Ahh, i dag tok jeg tilfeldigvis en test fra CB. Den viste en svak positiv strek!! Er aldeles lykkelig!

Hvordan laster jeg opp bilder av testen? Slik at jeg kan få det bekreftet??

Klemmer fra en i meget høy lykkerus <3

Vet ikke hvordan du laster opp, men Gratulerer så mye med positiv test!

Takk :-D

Gratulerer! :-) 

GRATULERER!!

Så gøy 

Har du prøvd å trykke på ikonet med fjellet og solen på? (Til venstre for smilfjesene)

1. Legg inn bilde på PC
2. Sørg for at bildet er mindre enn 200 kB
3. Lag nytt innlegg her
4. Trykk på ikonet med "fjell og sol" på, er ved siden av ikonet for smily
5. Last opp bilde!

gratulerer

Gratulerer så mye!!!

MissDolly skrev:
1. Legg inn bilde på PC
2. Sørg for at bildet er mindre enn 200 kB
3. Lag nytt innlegg her
4. Trykk på ikonet med "fjell og sol" på, er ved siden av ikonet for smily
5. Last opp bilde!

Hvordan får jeg bildet mindre enn 200 kb? :) Sliter med å legge inn jeg også :/

*Nyperose* skrev:
Gratulerer så mye

TUSEN TAKK alle sammen :-D

I dag var jeg hos gynekologen, og han sa jeg var gravid. Tok innvendig ultralyd, og kunne se at det hadde dannet seg "noe" der inne :-) Er fortsatt for tidlig å se, men han så "noe".

GAAD, er så LYKKELIG! Ubeskrivelig

Mæddis88 skrev:
TUSEN TAKK alle sammen :-D

I dag var jeg hos gynekologen, og han sa jeg var gravid. Tok innvendig ultralyd, og kunne se at det hadde dannet seg "noe" der inne :-) Er fortsatt for tidlig å se, men han så "noe".

GAAD, er så LYKKELIG! Ubeskrivelig

Gratulerer sååååå mye!! :D

Ang bilde:

http://www.picnik.com

Last opp bilde her, trykk på *save and share* og da ser du hvor stort bildet er. Dersom det er over 200 kB, så kan dere justere dette ved å skrive inn at bildet bare skal være 50% av størrelsen f.eks.

Ååååh jeg er såååå dårlig til å forklare! Men håper dere skjønner det når dere har kommet inn på sida der Så vil jeg se MASSE bilder fremover! ;)

Gratulerer så mye!! og velkommen hit :)

Åå!! Så herlige jenter det var her da :-D Gud, så glad jeg blir av å se hilsner fra dere! Takk takk <3

Nå er det bare å håpe på det beste. Er samtidig litt redd for SA.. Hørte det var 20% for det så tidlig i sv.skapet? Hmm! Har hatt SA en gang før, men da var ikke barnet ønsket. Nå er vi endelig klare for nr. 2

Skal bli så herlig! <3

Kom med bilde nå da! Nå som jeg har gitt deg en slik fantastisk god forklaring på hvordan du laster opp bilde og får det i riktig størrelse Haha ;)

Vi er forresten like gamle Mæddis88

Back
Topp