wææ, mammahjertet!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Benjamin er hos mamma og skal sove der for første gang uten oss... eg skal på vinkveld i kveld, og me skal ha fest med gode vennar i morgon.. [:)]
Men han har skreke sia han kom inn der..[:(]

Virkar som han har vondt i magen sin (noke han hadde i går og), så håpar han roar seg når det går over.. ellers må ho jo berre komme heim med han...

Er så vondt å sitte her og ikkje kunne trøste han..![:(]

DEN følelsen kjenner jeg meg godt igjen i. Du får ringe innimellom ,så kanskje du hører han skravler i bakgrunnen. Eller be de sende deg et bilde. Det er grusomt å gå rundt å tenke på at han KANSKJE gråter og har vondt nå, men mest sannsynlig går det nok bra! Snart er han hjemme igjen[:)]
Prøv å kos deg og nyt kvelden du nå;)

ORIGINAL: trekløver`n

DEN følelsen kjenner jeg meg godt igjen i. Du får ringe innimellom ,så kanskje du hører han skravler i bakgrunnen. Eller be de sende deg et bilde. Det er grusomt å gå rundt å tenke på at han KANSKJE gråter og har vondt nå, men mest sannsynlig går det nok bra! Snart er han hjemme igjen[:)]
Prøv å kos deg og nyt kvelden du nå;)

Ringte for tre kvarter sia.. så får vel vente litt no da før eg ringer igjen..[8D]
Det går nok sikkert fint.. [:)] så snart han roar seg så trur eg ikkje det vil bli noke problem.. Men er vondt altså..[:(] som om det ikkje var ille nok å sende han fra seg liksom..[&o][8D]

Skal prøve mitt ytterste! [;)]

Back
Topp