wææ... 10dager over

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
I morgen er d ny kontroll... Da er jeg 11 dager over termin.. Skal møte på legekontoret hos legen kl 9,så videresender hun meg til sykehuset... Siden alle prøvene var litt i "negativ rettning" sist snakket hun om at hun skulle sende meg til igangseting hvis jeg møtte på timen i morgen..

Wæææææ..... Blir jeg mamma i morgen? Kjenner d kommer vel ikke til å bli så mye søvn i natt.. Jeg har jo gått å håpet på at ting skulle komme igang av seg selv.. Men d ser dorlig ut... Så er rart å vite at i morgen skjer d ting..

Men er så redd at jeg ikke skal være moden.. Kunne jo helst tenkt meg å kommet inn med 3-4cm åpning i morgen jeg da..[:D] Men tviler på d er noe i d hele tatt.... Huff,er redd igangsetting jeg.. Føler d blir så hard start....Ønsker meg så gjærne en fin opplevelse slik tulla ikke blir enebarn.. hehe...

Er så mange tanker i hode på en gang..

Er d noen som har erfaring med igangsetting?
Å noen som har erfaring med å gå overtid,ble dere satt igang eller kom nurkene av seg selv (hvor lenge gikk dere)?

Har liksom hørt om folk som har gått mye på overtid,men så lenge baby har d bra har de ikke gjort noe å ventet på at ting skal skje av seg selv...

ååååååå.... Blir grå i håret av dette her jeg...

Setter stoooor pris på hvis noen har noen svar til meg[:)][:)]

Klemmer fra bekymret og hormonfyllt...[:)]

Jeg ble satt i gang denne gangen. Foruten at det tok tid før noe skjedde (var tross alt to uker før termin) så gikk det veldig fint når det satte i gang. Vil bare ønske deg lykke til om det blir aktuelt med igangsetting.

takk takk begge.....
Godt å lese at din igangsetting gikk bra "småen og smulan",helper litt på nærvene her i gården d[:)]

Jeg ble ikke satt igang forrige gang selv om jeg var 12 dager over termin. Da kom lillegutt av seg selv. Fikk beskjed at det ikke var noe overtid før over 42 uker og at de ikke gjorde noe før det...

ORIGINAL: alvira

Jeg ble ikke satt igang forrige gang selv om jeg var 12 dager over termin. Da kom lillegutt av seg selv. Fikk beskjed at det ikke var noe overtid før over 42 uker og at de ikke gjorde noe før det...

Vet d ang di 42ukene.. Så d er på fredag.. Så da håper jeg at jeg kansje kan få helgen på meg til å "klare sjøl" da...[:)]

Her gikk det kjempe fint gikk 14 dager over termin og ble i gang satt.
Gikk et døgn fra jeg fikk den modningskapselen til hu var ute men hadde sikkert gått fortere hadde hu kommet normalt med hodet først men nei da hu kom med ansiktet først og jeg manglet 1 cm på full åpning så det ente med keisersnitt men fikk en god fødsels opplevelse for det.
Krysser fingrene for deg at du får en fin opplevelse du også [:D]

ORIGINAL: snartmammatil2små

blitt satt igang begge ganger.
uke 41+6 og nå i uke 40+0
går veldig fint det:)

Takk takk[:)] Blir spennende å se hva som skjer i morgen[:)]

Back
Topp