Wæææh!

missme86

Betatt av forumet
Ikke lenge til jeg har en gutt på 1 år!!! Føles helt rart å tenke på det å si det :-) Fy som tia har flydd avgårde! PanikkLykkeligSkremtHærligFantastiskSkummeltMorsom følelse ;-) Garantert at jeg blir en skikkelig hønemor når han vokser til ass ;-)

Hehe, har gått utrolig fort her også :-) Det betyr vel bare at vi storkoser oss hehe..
Her har vi invitert litt familie og venner på den store dagen...
Blir noe så enkelt som pølser,muffins, kaker og litt godteri tenker jeg:)

Har dere noen planer da?

Ja vi skal også ha en slik bursdag til lille :-) Skal feire den 27 oktober med venner og familie (nesten 40!!! stk). Veldig stor familie :-) Men vi gleder oss, blir kos!

Det hørtes veldig hyggelig ut :)
Har også lyst til å be flere, men vi har kun en leilighet på 70kvm...
Og begrenset med sitteplasser....
Vet ikke hvor mange som kommer ennå, men har bedt rundt 20 stk, hehe..
Hvis alle kommer, blir det trangt haha;)

Syns det er virkelig skummelt hvor fort det har gått...
Den kosetiden man hadde i permisjonen får man aldri igjen, og det er litt trist.
Snuppa mi blir 1 år neste lørdag, og begynner i barnehagen mandagen etter.
Nå er det hverdag, med kun en liten ferie innimellom...

Vi har veldig stor familie, og ikke så veldig stor stue, så vi deler opp bursdagsselskapet i 2. Et på lørdagen som er dagen hennes, og et på søndagen.
Tidligere samme uken skal hun til øyelege, 1 års fotografering og 1 års kontroll. Så selv om jeg har ferie den uken, blir den travel nok...:/

Men så utrolig morro det er å ha en snart 1 åring i hus, det skjer jo sååå mye og det er så morro å følge med på alt hun lærer og gjør om dagen:) Koser meg så utrolig mye, og gleder meg til hver eneste lille nye ting:)

Så koselig å lese innlegget ditt Groer :-) Er en kjempe spennende å litt vemodig tid synes jeg. Er så mye som skjer, å den lille babyen jeg hadde er nå begynt å bli en selvstendig liten gutt :-) Vi ler så mye om dagen, han gjør og sier så mye morsomt å rart, helt hærligt asså :-) Lenny, vi har og en liten leilighet, så vi skal leie et lokale å ha alle samtidig på en dag, så slipper vi å ha over flere dager. Jeg er student å skal bort samme helg på samling for en uke, så da blir det litt stress :-) Fint å bli "ferdig" en og samme dag når det er såååå mange ;-)

missme86 skrev:
Så koselig å lese innlegget ditt Groer :-) Er en kjempe spennende å litt vemodig tid synes jeg. Er så mye som skjer, å den lille babyen jeg hadde er nå begynt å bli en selvstendig liten gutt :-) Vi ler så mye om dagen, han gjør og sier så mye morsomt å rart, helt hærligt asså :-) Lenny, vi har og en liten leilighet, så vi skal leie et lokale å ha alle samtidig på en dag, så slipper vi å ha over flere dager. Jeg er student å skal bort samme helg på samling for en uke, så da blir det litt stress :-) Fint å bli "ferdig" en og samme dag når det er såååå mange ;-)

Koselig å leie et lokale :) Tror ikke jeg hadde orket det nå... Venter jo på nr 2, som er like om hjørnet... Så, har mer enn nok med å feire hjemme tror jeg :)

Hva studerer du?:)

Groer: Tiden flyyyyyr :) Mye morsomt å oppleve for tiden.Ler så mye. Og lillegutt og jeg ler så mye sammen.. Han tuller hele tiden:) Løper fra meg når jeg kommer,gjemmer seg under bordet hehe.... Sier titt tei og bø når han har gjemt seg..
"prater"hele tiden, skikkelig samtaler:)

Utrolig morsomt med en 1 åring altså :)

Back
Topp