wæææh spraystart imorgen!!! --OPPDATERT

babytutta

Forumet er livet
nå er vi igang ja...hehe
er litt nervøs jeg for sprayiinga..hvordan gjorde dere det første gangen?? bare satt den oppi nesa å spraya en spray?? kommer en hel dose da...redd jeg ikke får gjort det skikkelig jeg..off

men er sååå klar for å begynne.
hvordan var bivirkninger første ganga..skal spraye 7-15-23 og jeg er redd jeg får hueverk..skal jobbe 10-17 i morgen..så må ta andre sprayen på jobb kl15!

står i hefte at jeg skal spraye  til det kommer en fin dusj, så spraye i nesa... skal nok gå bra...kribler litt i magen, nå er det ikke langt unna liksom[:D]

Wow!! Nå er du igang snart jo!!! Spennende!
Tenker det kribler litt i magen nå ja[;)]
Måtte også ta den kl.15 på jobb. Snek meg unna litt da, for
har jo ikke sagt noe til gjengen på jobb.[8D]
Håper du slipper unna alle bivirkninger. Lykke til!

gikk det bra i dag da? Så spennende!! Må være så godt å ha begynt, nå er du enda nærmere en liten spire [;)]

jaaaa alt gikk jo fint..
hadde kl på 0655..somla meg inn på badet, spaya noen dusjer i løse lufta og en i nesboret..så la jeg meg igjen, og sov til 0900[:D] merka det godt ja...men sovna nå til slutt..
så gikk jeg på do på jobb og tok kl 15...får en slik merkelig følelse i nesa liksom, å etter et minutt eller no kommer en rar smak i munn, men den forsvinner fort.så nå skal jeg spraye igjen i kveld[:D]

Lykke til på ferden babytutta!! Dette blir spennende! [:)]

ORIGINAL: Sola1979

sign[:)]

takk takk..da var første spraydag over... håper det går like smidig hele veien..hihi[:D]

ORIGINAL: Sola1979

[:D][:D][:D]

Hei.

Tatt spray nå siden 7. januar. Og det går så fint.
Tar kl. 06.00, 11.00, 16.00 og 21.00 jeg da. Litt i svime kl. 06.00, men treffer hver gang. Hehe.
Har nesten ikke bivirkninger heller.

Masse lykke til.

Back
Topp