wæææh, spent - kiropraktor

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Kryper til korset i dag for å prøve ut det som kan prøves ut mot dette bekkenet. Det blir bare verre og verre :( Fikk time i dag 11:40 så gikk ganske kjapt

Lykke til! :) Jeg var i går, og bekkenet er bedre i dag :)

Herrejesus for en opplevelse og ganske pinling! Først skulle jeg stå forann han slik at han fikk kjenne på ryggen og bekkenet og fant fort ut at jeg hadde spenning i hele bekkenet, så var det benken da....herregud haha ler når jeg skriver dette, men han la meg til rette på siden med ene benet ned langs side og det andre bøyd litt oppover, og KNAKK til, jeg kvapp så jeg hylte en liten hyl, venterommet er rett utenfor så alle må ha hørt meg :p hahahah

MEN jeg er mye bedre nå enn det jeg var når jeg kom haltende inn på kontoret! :D Så kanskje dette er løsningen for meg :) Fikk ny time på mandag, og fikk streng beskjed om å kutte ut varm rispose fordi det gjorde det verre og bruke masse is i stedenfor

Så bra det hjalp! Jeg har gått jevnlig siden like før jul nå, kiropraktor og manuell terapeut, og syns det er godt å bli knekt på :D Men jeg har gått til kiropraktor tidligere, så jeg var forberedt på behandlingen. Lyden er værst ;)

Hehe, ler litt her jeg sitter ;) Det knekker godt ja, men ååå så deilig etterpå :)

Tror jeg må krype til korset selv å få behandling. Var det dyrt? Og var det vondt å bli knekt på? Jeg har vist sterk bekkenløsning og bekkenlåsning pluss betennelse i hele ryggmusklaturen i følge fastlegen så han rådet til kiropraktor eller fysio, men ham trodde ikke fysio ville hjelpe stort for det var blitt for ille i ryggen til enkel behandling. Må si jeg gruer meg.

Tror jeg må krype til korset selv å få behandling. Var det dyrt? Og var det vondt å bli knekt på? Jeg har vist sterk bekkenløsning og bekkenlåsning pluss betennelse i hele ryggmusklaturen i følge fastlegen så han rådet til kiropraktor eller fysio, men ham trodde ikke fysio ville hjelpe stort for det var blitt for ille i ryggen til enkel behandling. Må si jeg gruer meg.

Er ingenting som er vondt med kiropraktoren, eneste som er ekkelt er lyden, at du skvetter litt, de knekker jo bekkenet ditt :p hehe, men ingen smerter og FOR en forandring jeg kjenner allerede! Jeg kunne ikke gå, jeg hadde gangsperre og gikk haltende i smerter, og umiddelbart etter timen gikk jeg uten problem!

Jeg betalte 600 kr for første timen, så er det 400 kr for de neste, så ja det er en veldig dyr behandling

Den prisen er jo overkommelig. Nesten like billig som for babyer. Da blir det nok å prøve på dette for meg også:-)

Er absolutt verdt å prøve! Vi har jo enda "lenge" igjen, å gå med slike smerter så lenge er jo nesten uholdbart og er ikke intr i å være sengeliggende og invalid resten av tiden :p

Er blitt henvist til fysioterapi i basseng eg, men øvelser med tanke på bekken. Så det blir spennende, satse på at det plass. Er det noe som. Lir enda verre er Kiropraktorene next;)

Back
Topp