Wæææh!! LITT i tvil her... SE BILDE I INNLEGG 14!!

Moira

Glad i forumet
DRØMMEVOGNA skal selges brukt, men man ser nesten ikke at den er brukt...

Det er en lys emmaljunga (tror det mondial) og den er så vanvittig fin. Ikke skinn og med sånn pent mønster rundt kallesjen og nederst på bagen.

Kan få vogna for 5500,- (bagen er brukt i 3 mnd...).

Har sååååå lyst på den!! Har ikke sett en finere vogn EVER, og det ligger ingen sånne ut på finn.no heller.

Hadde dere kjøpt, eller hadde dere ikke gjort det?
 
Emmaljunga har fått MYE skryt. og 5500kr. var da ikke så verst. Go for it :)
Jeg har selv kjøpt emmaljunga etter tips fra flere venninder. Vår lille pie kommer i November <3 *Spent* :))
 
Ja er liksom ikke vogna jeg er i tvil om, men det faktum at jeg faktisk bare er 6 uker på vei...
 
Ja.så det etter at jeg svarte....synes du var litt tøff som går ut med at du er gravid allerede... Selv mista jeg når jeg var 5 1/2 uke påvei :( .... Men du, regner med dere planlegger å få barn? Da må du jo uansett ha vogn ;) Etter vi mista kjøpte vi barnestol på tilbud... vi måtte jo få bruk for den en dag =) Lykke til med innkjøp av babystæsh :D Det er moro!!
 
Jeg hadde nok ventet.

kjøpte emmaljunga edge duo 2011mod i sverige helt ny i fjord. betalte 6800kr for den. synes ikke 5500kr var så billig.

det kommer flere vogner skal du se, enda 8mnd igjen ;) ikke alle hastekjøp er like bra
 
Jeg ville nok ventet, men er det denne du virkelig vil ha, så hvorfor ikke? Kjør på :D
 
Har ikke "gått ut med" at jeg er gravid allerede... Har fortalt det på jobb av en grunn, og det er det eneste...
Vi er tross alt inne på et mai forum (mai 2012) så de som er her inne, er da ikke SÅ mye lengre på vei enn meg...

Og nei - vi planlegger IKKE barn... Mannen er steriliser og denne babyen ble til tross for at jeg gikk på ppiller i tilleg av forskjellige grunner.
Har 4 barn fra før, og om vi mister, så kommer vi nok ikke til å prøve på nr. 5... Da får det bli som det blir!
 
Neida, er bare LANGT å kjøre til en babybutikk herifra (blir raskt 2500,- bare i bensin og overnatting...)
Så om jeg kjøper i sverige, så vil den praktisk sett bli like dyr som om jeg kjøper den i en butikk i norge =)
 
Løp og kjøp! Du kan da alltids selge den igjen om du mister. Men som du har sagt før, denne spira har krøpet seg gjennom en sterilisasjon og p-piller, h*n skal nok opp og fram i verden og fortjener ei fin vogn! ;)
 
Hvis dette er drømmevogna over alle vogner så LØP OG KJØP!!! Skulle noe mot all formodning skje og du ikke får brukt den, så er et bare å selge den igjen :)
 
Jeg ville nok ha ventet litt.
 
Jeg ville ha ventet, men skjønner at du har VELDIG lyst på den. Så da er det jo bare å selge den igjen hvis noe skulle skje.
 
Huff nei... har sendt henne mail, og sagt at om alt er OK på ul den 19 så tar jeg vogna =)

Hun kan jo ikke holde av vogna til da, men kaaaaanskje hun ikke har fått solgt den enda =)

Hååååper det er ingen andre som vil kjøpe den, for jeg VIL ha denne vogna!! Håper bare jeg får tak i maken om hun selger sin...
 
den va nydelig!! hadde kjøpt den jeg
 
jeg hadde også kjøpt den!!!  Det er jo veldig tydelig at det er den du vil ha :)
 
Ja... tror jeg bare gjør det jeg... GURI jeg er sinnsyk!!!

Men tviler på at jeg finner en SÅ fin vogn brukt senere - eller jeg tar i allefall ikke sjangsen på det =)

Nå håper jeg bare at det ikke er noen andre som har kjøpt den allerede hehe
 
WOW!!! Da har jeg faktisk kjøpt meg vogn!! Den skal altså pakkes i plast å settes på loftet, men jeg har kjøpt VOGN!!

Er forresten en 2011 duo edge =) Gleder meg =)
 
Ååååh, jeg vil også ha sånn vogn!!!!! Knallfin!!!!!!! Heldiggris!!!!
 
Back
Topp