Wæææ

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hjelp det er under 2 uker til navnefesten! Og jeg aaaaner ikke hvordan jeg skal pynte bordet! Kan noen komme med tips?

Jeg har en rosa løper som er litt kortere enn bordet, rosa servietter, hvite servietter med bilde, bordkort og 2 kubbelys med bilde og navn. Så tenkte jeg rosa og hvite nelliker (hvis det er å få tak i nå?). Men hvordan pynter jeg? Må ha noe å sette lysene på. Og hvordan skal jeg ha blomstene? Trenger jeg noe mer? Huff er så dårlig på sånt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva med å ha de hvite serviettene på tallerkene og brette de rosa som blomster f. Eks og legge de oppå de hvite? Lysene i lysestaker og resten av pynten ligge tilfeldig strødd utover løperen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva med å ha de hvite serviettene på tallerkene og brette de rosa som blomster f. Eks og legge de oppå de hvite? Lysene i lysestaker og resten av pynten ligge tilfeldig strødd utover løperen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har to lysestaker til kubbelys, men tenkte å ha de på bordet i salongen. Kanskje det er fint med et "fat" å ha lysene på?
Kan det være fint å ha blomster i små shotteglass?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes det er veldig fint når stilken er kutta av og blomstene flyter i en "bolle". :)

Sent from my LT26i using Tapatalk
 
Det kan være fint med slike speil å sette lysene på, få litt refleksjon:) de har på europris til en billig penge:)


Mh
 
Lysfat eller snu vinglass og sett kubbelys oppå :) da kan du legge noe pynt inni glasset også. Lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
For en kul ide! Den likte jeg. Skal prøve å se om det blir fint med vinglassene jeg har når jeg får lysene i posten


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Slik gjorde vi ;)
Fatet, engelen og kulene/perlene er kjøpt på Nille ;)
ImageUploadedByBV Forum1395824426.671527.jpg


Kjøpte blomster, satte en oasis oppi og stakk blomstene nedi selv ;)
Porselensvogna fikk vi da han ble født -kjøpt på en blomsterbutikk ;)
ImageUploadedByBV Forum1395824500.812178.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Slik gjorde vi ;)
Fatet, engelen og kulene/perlene er kjøpt på Nille ;)
Vis vedlegget 55057


Kjøpte blomster, satte en oasis oppi og stakk blomstene nedi selv ;)
Porselensvogna fikk vi da han ble født -kjøpt på en blomsterbutikk ;)
Vis vedlegget 55058


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Da skal jeg ta en tur innom nille ol å se om jeg finner boe :)

Noen som vet om "dåp"spynt som ikke er nettbutikk eller nettbutikk med sikker rask levering?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan anbefale at du finner en hobby butikk i nærheten av deg, de pleier å ha mye slikt.. :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
Søstrene grene har jo også masse stæsj!

Sent from my LT26i using Tapatalk
 
Kan anbefale at du finner en hobby butikk i nærheten av deg, de pleier å ha mye slikt.. :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Ja vet om en, takk for tips :) er aldri innom sånne butikker så hadde ikke tenkt på drt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Søstra mi skal lage et par blomsteroppsatser, så da er det i orden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp