Wæææ

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Rosabrun utflod i dag. 13+4. Hatt litt stikkesmerter :( blir redd jeg :(

Skjønner godt at du blir bekymret. Hvis du ikke klarer å ikke bekymre deg så hadde jeg ringt sykehuset om jeg var deg. Skal ikke gå og bekymre seg, særlig ikke på julaften <3

Sniker fra juli. Det har jeg hatt støtt og stadig helt fra positiv test. Stikkinger har jeg flere ganger i uka.. Har bare måttet bli vant til det. Er i uke 10 og alt er som det skal (var på ul på fredag) :) det trenger ikke bety noe fælt :)

-Appen

Gått over til beige utflod :( snakka med legevakta, de får ikke gjort noe. Skulle ringe om jeg begynte å blø friskt blod

Gått over til beige utflod :( snakka med legevakta, de får ikke gjort noe. Skulle ringe om jeg begynte å blø friskt blod
At det har gått over til beig utflod er et godt tegn :)
Det kan skyldes mange ting:
Overanstrengelse
Skjøre slimhinner
Sprengte blodkar
Rift etter samleie

Tror ikke du trenger å bekymre deg selvom jeg forstår deg :)

God jul!

Brunt utflod har ikke kommet noe mer etter første gang, gått med truseinnlegg i kveld for å se etter farge. Fant hjertelyden på 140-150 slag. Så da tror jeg ikke at det er noe galt med babyen:)

Tror ikke du skal bekymre deg. Sånn har jeg det i ny og ne, og jeg er akkurat like langt som deg:) men kan føles litt skummelt og vi gravide er flinke til å tenke for mye....:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke du skal bekymre deg. Sånn har jeg det i ny og ne, og jeg er akkurat like langt som deg:) men kan føles litt skummelt og vi gravide er flinke til å tenke for mye....:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for oppløftende ord :) heldigvis ikke blitt noe mer så da tenker jeg ikke så mye på det. Spyr som en idiot fra en annen verden, så der er ingenting forandret :)

Back
Topp