Wæææ!!

VenterEiPrinsesse <3

VenterNr.1 :)
Nå går det nesten litt for fort! 8uker til termin! :O
Kjenner jeg nesten får litt angst! Gruer meg såååå masse!!
Men gleder meg utrolig mye til å kunne ri igjen! :)
 
Gleder meg til å få det overstått jeg!!! :) :) Er så spent!!!
 
8 uker går fort ja! Gleder meg masse til å få jenta mi ut, og kunne kose henne og se hvordan hun ser ut og hvordan hun er som person.. :)

Samtidig gruer jeg meg bittelitt lit nattevåk og å ikke ha kvelden for seg selv lenger :p Men det er jo bare for en kort periode :)
 
Tiden går alt for fort nå synes jeg ;)
Gleder meg helt klart, men har fortsatt mye å gjøre først ;) Iiiik :p
 
Her er det fremdeles 10 uker igjen, men jeg syns ukene siden uke 20 har flydd avgårde... Jeg må seriøst få handla inn ting snart :p
Gleder meg sååååå til lillemini kommer :D <3
 
Enig! Jeg har nesten 12 uker igjen, men kjenner jeg er litt stressa. De ukene kommer til å gå kjempefort! En del igjen å fikse og å kjøpe ennå :) I kveld pakker jeg fødebagen! Haha, bare sånn at det er gjort ;) En ting mindre.. :p
 
Får litt åndenød innimellom.. Det har gått litt fortere enn planlagt, hele 2.etg er kaos pga oppussing, ingenting er klart til å få en baby i hus ;) Jeg verker noe hinnsides i rygg/bekken så sånnsett gleder jeg meg så til å bli ferdig, men kjenner at jeg er ikke heelt klar ennå :p
 
9 uker igjen hos oss, jeg har begynt å glede meg skikkelig, tiden kan nesten ikke gå fort nok nå, føler jeg :p Samtidig som jeg egentlig har mye som skal ordnes, så trenger nok tiden ;)
 
9 uker igjen her og jeg kan nesten ikke vente. gleder meg så til å være ferdig med å være gravid, min kropp er ikke lagd for å gå gravid tror jeg.
synes tiden går fryktelig sakte nå da...
 
ja nå går det fort;) å jeg har ikke kjøpt inn noe annet enn seng da... hjelpes burde kanskje få handla inn noe snart;)
 
9 1/5 uke igjen! For min del kan tiden godt gå raskere, jeg er lei av å vente!
Alt av utstyr og klær er i hus, og jeg er 100% klar for å holde lillemann i armene mine :)
Vi har ikke skrudd sammen sengen enda. Jeg har lyst, men er vel best å vente en stund enda slik at jeg ikke bare blir sittendes og se på sengen dag ut og dag inn - og lengte! :p
 
9 uker igjen og kjenner jeg trenger de ;) Med en jente som skal begynne på skolen nå, tenker jeg ukene flyr. Gleder meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
9 uker og 6 dager igjen :)
Maaaaaassssse å ordne enda. Kjenner panikken tar meg :p
Veldig fortvilende at man i tillegg har fått prolaps, får liksom ikke gjort noe. Tipper resten av innkjøpene som skal gjøres skjer på nett :)


Ei ❤og venter en
 
Back
Topp