Wæææ

j02j06g09g13

Elsker forumet
Føttene mine har dobla seg. :eek: Fått på meg et par joggesko og de er skikkelig trange nå. Ser jo ut som om føttene er like brede som lange jo. :confused013

Kan kanskje være pga varmen i dag?
Flere som merker noe?

jeg har vann i beina så ganske store fra før men i dag som det er så varmt er de mega store

Jepp har akkurat det samme problemet :-( ser ut som jeg mangler ankler legg å fot går liksom i ett he he... :-)

Husker fra tidligere at jeg ble skikkelig opphovnet i varmen...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Varmen er nok ikke en god venn, nei ;) Skikkelig hoven i hele dag både i føtter og hender :P

"godt" at vi er fler. :p
Alle mine 3 fra før er vinterbarn, så har ikke vært stor på denne årstia før. :) Men kjente at jeg fikk litt sympati med de som har termin i juli/aug/sept i går når jeg kjente hvor varm og hoven man blir som gravid på sommeren. :)

Huff ja, veldig glad for at jeg ikke skal være høygravid i sommer...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har jo hatt stoooore mengder vann i kroppen siden uke 31, så jeg har hatt mega bein og fingrer (pluss tydelig preg i ansiktet), men nå når varmen kom helt plutselig så kan jeg ikke si at det hjalp særlig på nei.. Så nå er det bare slippersene jeg får på meg av sko :S og fingrene de har jeg nesten mistet helt følelsen i :/

Har hatt litt vann i kroppen, men i går ble det virkelig ille! Este ut og bena så ikke ut!
Skoenen passet ikke og ringene måtte tas av i isvann med Zalo :S

Back
Topp