wæææ

Tittentei13

Andre møte med forumet
Er det flere som begynner å få mage?! jeg er 6 uker på vei i morgen, og sliter allerede med å skjule kulen på magen.. !!!! litt vell tidelig?!
 
Det er nok bare luft vil jeg tro.. har også ganske så oppblåst mage for tiden, men tviler på at det er baby som synes i uke 6....
 
Jeg vet hva du snakker om ja. Klarer ikke å skjule magen, ei heller dra den inn. Har fått kommentarer om at jeg "lever godt".....urk!
 
jeg skulle ta på meg fin ny BH i dag ,som jeg kjøpte forrige uke, som satt som støpt......
nå driver puppa å dingler uttafor omtrent.....

jeg har ikke særlig med symtomer eller mage som viser....utenom at puppa plutselig hopper ut av bh`n.
hehe

regner med den magen kommer ganske fort siden dette er nr 3....
 
har nok det jeg også, men det er nok mest luft ja. Men jeg er veldig kvalm osv så tåler veldig lite press på magen å, så det går i veldig løse bukser for tida...
 
samme her... Er ekstremt kvalm og oppblåst, har ikke sjans til å dra magen inn da kaster jeg opp. Må gå i løse klær jeg også, håper jeg klarer å holde det skjult litt til:) 3. Mann her også..
 
jeg føler meg ikke oppblåst i d hele tatt.. Men har fått en kul på magen, ser ut som jeg er mer på vei enn 6 uker :P til og med mannen synes magen viser godt:p kanskje det er tvilinger!!
 
Her ble jeg spurt på jobben om jeg er gravid, for det ser slik ut sa kollegaen... VELDIG oppblåst ja, må holde magen inne, gå med store klær osv for å skjule. Og det er første baby.. Vet det ikke er babyen som synes, men oppblåsthet får en jo til å se stor ut likevel! Og jeg har nå prøvd lenge å spise ting som ikke skal gi luft osv, men det er ingen forandring. Og jeg har vært slik fra uke 3-4!!! Så hjelpes hvis jeg blir større nå før uke 12! Kjøpte gravid-truser igår, det hjelper litt for mageondt når det ikke strammer så. Og da sa ei som jobber der "ja, nå blir du bare større fremover" -som om hun trodde jeg var i 4-5 mnd -og jeg så faktisk slik ut!!!
 
Back
Topp