Wæææ.... Nærmer seg. :D

Sweety

Flørter med forumet
Det er farligt nærmt til lille tullemor kommer til verden :) kan jo skje når som helst :)
Har en uke til termin i dag. 13 nov.
Har også vært på ekstra ultralyd i dag for vekstkontroll ( dette er andre ul time utenom oul)
Lille prinsessa har vokst fra 2450g til 2800g på fire uker :)
Det ligger i slekten at jentene er små ved fødsel, og forje fødsel var jenta mi 2610g og 47 cm, så spent på målene til denne lille spiren <3

De sa også på ul i dag at jeg skal tilbake på KK på termin dagen til vudering om igangsetting, de ville ikke at jeg sku gå over. Morkaken er også moden sa de. SPENNENDE og litt nervøs. : D så om ei lita uke får jeg se lille gull om hun ikke kommer før termin slik som storesøtra gjor..

Plutselig ble det mer virkelig at vi snart har jente nr to i hus. Glede!!
Er spent på om hun kommer av seg selv eller om vi må settes igang neste onsdag..tvi tvi <3
 
Ja, det nærmer seg nå!! Håper du slipper å bli satt i gang, krysser fingrene for det! Hva er grunnen til at de vurderer å sette deg i gang så "tidlig" som til termin? Siden hun ikke er største frøkna heller, tenker jeg på :)
 
Ja nå er det ikke lenge igjen. :) Vi blir innlagt på søndag, og lillebror kommer med planlagt KS på mandag. HJELP!!
Håper det starter av seg selv hos deg, slik at du slipper å bli satt i gang. Lykke til! :)
Jeg er livredd for at det skal starte av seg selv, så er litt motsatt av de fleste her. Lillebror her ligger høyt oppe og delvis på tvers, så blir rett ned i liggende stilling og ambulanse til sykehuset hvis vannet går. Håper det ikke skjer! :)
 
Hjelpeste meg. Masse lykke lykke til og håper alt går bra :)
Hva sykehus holder du til?
 
Ja, det nærmer seg nå!! Håper du slipper å bli satt i gang, krysser fingrene for det! Hva er grunnen til at de vurderer å sette deg i gang så "tidlig" som til termin? Siden hun ikke er største frøkna heller, tenker jeg på :)


Det er jeg litt usikker på faktisk, fikk time til vudering om igangsetting på termindato. Og så såg de forkalking og at morkaka er moden. Men er nå glad at vi snart har lile jenta hos oss. Men kanskje hun kommer i helga av seg selv :))))
Fødde fire dager før, sist svangerskap.
 
Hjelpeste meg. Masse lykke lykke til og håper alt går bra :)
Hva sykehus holder du til?
Var det til meg? Jeg hører hvertfall til st.olavs :) Kjenner nervene begynner å komme nå ja.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp