Wæææ! Føler det vises allerede jeg :s

Isol

Elsker forumet
VIP
Huff, jeg er så oppblåst at jeg har en megakul på magen! Har litt mage fra før også, men nå er hele magen hard, så får ikke akkurat til å gjemme den heller. Også blir jeg kvalm av å ha på meg stramme ting, så hold inn-greier er det bare å glemme.

Hvordan går det med dere andre og magen? Dere som er oppblåste, hva gjør dere for å skjule det?
 
jeg føler akkuratt det samme.. har også litt mage fra før men nå er det en kul liksom..Jeg prøver å gå med store gensere og topper.. er 4 + 5 så det er nokk litt tidlig med kul enda :P
 
Jeg har følt det litt sånn ja, men de siste dagene har alt bare roet seg og nå kjenner jeg nesten ikke at det er noe på gang mer....... Bortsett fra puppene da........ Hadde det ikke vært for dem hadde jeg nesten ikke trodd at jeg er gravid.
 
Jeg har litt oppblåst mage, ja. Begynner på jobb i juli og VET at kollegaene ser etter tegn til ny graviditet, det har de gjort hver gang jeg har vært innom. Har ikke lyst at de skal vite det før i slutten av juli når jeg er 12 uker på vei, så må finne noen veldig skjulene klær etter hvert ;) Er jo fort å få mage når det er nummer 2! 
 
Jeg har litt oppblåst mage, ja. Begynner på jobb i juli og VET at kollegaene ser etter tegn til ny graviditet, det har de gjort hver gang jeg har vært innom. Har ikke lyst at de skal vite det før i slutten av juli når jeg er 12 uker på vei, så må finne noen veldig skjulene klær etter hvert ;) Er jo fort å få mage når det er nummer 2! 
 
Godt vi er flere ;)

Kat, du får ha på deg litt store klær så det ikke vises, så kan de spekulere istedet for å se det ;p Sist fikk jeg mage i uke 12, så lurer på når jeg får det nå. Tørr nesten ikke å gå ut døra i "frykt" for å møte på noen. Er jo bare 5+, så egentlig skal det jo ikke vises :p
 
Først og fremst Gratulerer med en liten spire i magen jenter :)
ahh... Som tidligere skrevet her: Det er godt vi er flere som "lider samme skjebne".Vanskelig dette med oppblåst mage på jobb ja. Må tro det roer seg litt før den "ekte" magen "popper"
 


MiniBolle2012 skrev:
Godt vi er flere ;)

Kat, du får ha på deg litt store klær så det ikke vises, så kan de spekulere istedet for å se det ;p Sist fikk jeg mage i uke 12, så lurer på når jeg får det nå. Tørr nesten ikke å gå ut døra i "frykt" for å møte på noen. Er jo bare 5+, så egentlig skal det jo ikke vises :p


Ja, tror jeg ikke kan gå med disse trange genserne! ;) Magen min er ikke akkurat så veldig synlig, men det går litt opp og ned. Var mer oppblåst i forrige uke så får vi se! :)
 
Oppblåst ja, følte jeg kunne suge inn magen litt for noen uker siden, men nå så er den helt hard og det hjelper ikke uansett hvor mye jeg prøver å skjule litt... Jaja, det får være som det er...
 
Jeg ser ut som da jeg var 4-5 mnd på vei med siste jeg.. Er HELT utrolig oppblåst..
Her går det i litt vide singletter/topper. Blir veldig spennende her også om hva de på jobben blir å si, jeg skal ikke begynner før 19 August og da er jeg over 12 uker på vei :)
 
Er "heldigvis" ikke av de tynneste, så det tar nok en stund før folk begynner å reagere, men jeg kjenner at magen er hard! Men det er nok bare luft  Jeg blir nok heller avslørt ved at jeg slutter å røyke, itillegg er det sommer og masse som skjer og jeg kan ikke drikke når jeg er med på ting.... Så jeg tror ikke jeg klarer å holde det skjult til uke 12  
 
Jeg har en ganske grei mage etter sist svangerskap, så nå når den er oppblåst ser jeg ut som jeg er mye lengre på vei enn hva jeg er. Er mer oppblåst på kveldene enn på dagen, og det er jo bra, siden jeg da ikke trenger å skjule det (når vi bare er hjemme vel og merke).

Når jeg er ute blandt folk går jeg i litt vide klær, eller baggy bukser (føler ikke magen ser så stor ut da). Folk tenker nok at jeg har lagt på meg enda mer og at det er derfor magen er så stor. Men da får de bare tenke det, så skal jeg vise dem om et par mnd
 
Hehe, jeg har heller ikke det problemet med at det kommer til å vises så raskt.
Jeg har min deilig bolledeig mage som beskytter, varmer og skjuler lille frø. hehe.
Men...enda et utdrikkningslag, personlafest, 2 bryllup og en ferie med vin glade damer....Det spørs om jeg klarer å holde dte hemmelig så kjempe lenge ja..
 
Back
Topp