Wæææ... 2 (!?!)

Nuttah

Blir kjent med forumet
Jeg lå nettopp å hørte på hjertelyden til lille, og da jeg som vanlig fikk inn hjertelyden så fikk jeg inn en veldig ujevn og rask hjertelyd der den ene dunken "tok igjen" dunk nr 2 (om dere skjønner? hehe) Noe jeg syntes var litt rart, da flytta jeg doppleren litt oppover og fikk høre en fin jevn hjertelyd som var på rundt 130-140, så flytta jeg doppleren å fikk høre et "nytt" hjerteslag som var fin og jevn på 150-165 og det var en litt annen lyd på en måte, høres som to forskjellige. Hmmm... Kan det være TO?! Jeg var på UL i uke 6 og i uke 9, og da så de bare en, vet jo de kan hjemme seg, men skulle de ikke sett det en av gangene?
Ahhh.. Blir så nervøs... Noen som har to i magen eller har hatt som kan fortelle om hjertelyden? Blir noen laaaaaange uker frem til ordinær UL gitt...
Men når jeg tenker meg om har jeg hatt en EKSTREM kvalme denne gangen (har ikke hatt noe kvalme i de andre to svangerskapene. Og vet at ingen svangerskap er like), puppa verker sykt, noe som ikke har skjedd i de andre graviditetene. Og for å ikke snakke om lav energi deluxe, og hormoner som er på ville spor..
Er det slik at man får dobbelt av noe om man bærer to?

Eller GOD PÅSKE flotte oktober damer 
 
ELLERS god påske skulle det stå 
 
Wæææææ Jeg hadde løpt til et sted med ul!!!!! Hahaha, hadde IKKE klart å vente til ordinær ul for å få svar!
 
Svarte litt for jeg nå, for jeg blei helt gira for deg, haha!
Jeg tror det er en myte at man får dobbelt av alt i svangerskapet hvis man har to i magen... 

Håper du får en fin påske du også!!
 
Det KAN være navlestrengen du hører også, har hørt andre har opplevd det... 

Men en tvilling kan også ha "gjemt seg" bak den andre... Tror ikke det er så vanlig men det har skjedd! 

Spennende da!! hehehe God påske!!
 
Jeg lå mye med sånn registrering rundt magen sist svangerskap, og hjerteslaga kan fint hoppe fra 130 til 160 på to sek. Så jeg tipper du har hørt samme, men fra forskjellige vinkler! De kan sikkert "overse" tvilling en gang, men tviler at de overser to ganger:)
 
Back
Topp