Sånn! Har ikke kommet meg på nett før nå..[;)]
Ultralyden var ikke helt som forventet, ble litt skuffa. Var en svensk overlege som tok undersøkelsen, og hun sa stort sett ikke annet enn "mmm" og noterte. Hun viste oss litt på skjermen og sa litt, men jeg fikk nesten ikke sett noe fordi de ikke hadde ekstra skjerm for meg. Jeg lå nesten bak skjermen.. Fikk bare sett når hun snudde skjermen mot meg, men da så ikke hun noe..[>:]
Sambo fikk med seg hele forestillinga da..
Bildene jeg fikk var heller ikke noe å skryte av. Ser nesten ikke hva det er. Må forklares for å skjønne.. Fikk et bilde av tverrsnittet over magen (?[8|]?) og et av hodet og litt overkropp. Syntes hun tok seg dårlig tid. Hun kunne vist oss litt mere og kanskje gitt oss et blinkskudd av babyen. Hadde lyst på bilde av ryggraden f.eks. Ikke fikk vi høre fosterlyden heller. Har enda ikke fått hørt den heller.. [&o]
Ikke spurte hun om det var noe vi lurte på. Virket som hunbare gjorde seg ferdig med målene og slo av maskinen. Kjønn var det iallefall ikke snakk om!!
Ja, er skuffet. Har gått å gledet med leenge til dette. Skal liksom være en sånn fantastisk opplevelse å få se babyen sin på en skjerm som ligger å spreller i magen, men jeg kan ikke si meg enig. Fikk sett ETT lite spark, det var alt liksom. [:(]
Har lyst å klage og få en ny UL da.. Noen bekjente av oss fikk spørsmål om de hadde lyst å komme en gang til til og med![>:]
Men er jo selvfølgelig glad for at babyen var sunn og frisk. Det er jo det viktigste da. Den var kjempelivlig og hadde hikke på slutten.[:D] (Hadde fulgt "cola-rådet" herfra i håp om å få se bevelgelser) Livmora lå høyt oppe, og alt var bare bra. Fikk ny termin 30.september, så jeg er 19 uker på vei i morgen. [;)]