wæææææ hjelp

swisst

Blir kjent med forumet
har fått en sånn liten angst nå når det nærmer seg.... er LIVREDD for sprøyter og alt slikt!!! har ikke fått tatt blod prøve under svangerskapet eller noe[&:] jeg er kanskje litt ego men får det bare ikke til!! å når jeg skal føde er jeg så redd for at de ikke skønner problemet... å merker du det om du må sy om man har sprukket???

GLEDER MEG SYKT TIL BABYEN KOMMER MEN.... WÆÆÆÆÆÆÆÆ

Det kommer til å gå fint...prøv å slappe av! Folk jeg kjenenr har sagt at de er så inne i fødselen at de har glemt sånne redseler de hadde på forhånd!!

Du kan skrive om angsten i et fødselsbrev som du leverer når du skal føde.

Lykke til!

Klem, M

Har ganske stor angst for slike ting selv jeg, men tror du kommer til å glemme det meste når du er opptatt av å presse ungen ut [:)]

Vil gi deg en stoooor klem og ønske deg masse lykke til! Dette går så bra så :)[:)]

Hei.

Jeg merket ingenting av at jeg ble sydd etter min første fødsel, men det kan jo ha noe å gjøre med det at jeg hadde fått epidural.

Sprøytene får du nok ikke tid til å tenke på, er andre ting som står i hodet på deg mens du driver på tenker jeg [;)]  Jeg merka ingenting hverken når jeg revna eller når de sydde.. det går nok så bra så!!

Vil bare gjøre deg obs på at når du ikke har tatt blodprøver for å sjekke HIV osv. så vil du mest sannsynlig bli satt i karantene under fødsel. Har hørt om ei som ble det og hun syntes det var veldig lite morsomt.

Back
Topp